תרבות ופנאי

זוכת האח הגדול מרגשת: מה עשתה בבית החולים שיבא?

לכבוד חג החנוכה, זוכת העונה האחרונה של האח הגדול, טליה עובדיה, הגיעה לשמח את הילדים במחלקת ספרא בבית החולים שיבא כשהיא מחופשת לארנב וכמובן מצוידת בסופגניות מפנקות
מערכת ice |  3
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
חג החנוכה הגיע ועמו גם רצף הסלבס שמגיעים לבתי חולים ומרכזים שונים על מנת להאיר את יומם של אלו החווים קושי בחגים ובעצם בכל יום. מבין הסלבס האלו נמצאת גם הזוכה הגדולה 'האח הגדול', טליה עובדיה, שהגיעה מחופשת למחלקת הילדים בבית החולים שיבא.
 
עובדיה שיתפה ברשתות החברתיות שהגיע לשיבא כשהיא מחופשת בתחפושת של ארנב אפור והביאה עמה סופגניות עבור הילדים המאושפזים במחלקה. לתיעוד הוסיפה את הכיתוב: "אם כבר להפתיע אז כמו שצריך". תמונה אחרת שפורסמה על ידי המחלקה מראה את טליה בתחפושת כשהיא מחבקת את אחת הילדות המאושפזות לאחר שהפתיעה אותה.

במסגרת אירועים נוספים שהתרחשו לכבוד החג, 150 שורדי שואה הגיעו לכותל המערבי על מנת להדליק את נרות החנוכייה. כמו כן, עובדי חברת טבע הגיעו במהלך החג למרכזי יום שונים ברחבי הארץ על מנת לחלק סביבונים ייחודים שעוצבו לזכרו של ילד שנפטר עקב תסמונת נדירה. 

לאחרונה עובדיה קיבלה ספיישל תכנית בישול עם בן זוגה שחף רז בערוץ האוכל של 'פודי'. במסגרת התכנית חשפו את הסוד שלהם לזוגיות אחרי בית האח הגדול, בצל הפרידה של זוג אחר מהתכנית.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בושה.
    משה 12/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה היית לפני.פתאום ניזכרת שיש חולים והלכת לשמח אותם סבבה .אבל בשביל מה כול העלולים שהיית שם.צניעות .צדיקה
    סגור
  • 1.
    מעוררת השראה
    טליה את מלאכית 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גאה להיות מעריצה שלך טליה עובדיה. גאווה ענקית!!!!!!
    סגור
  • צדיקה בשיט
    טליה 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מלאכית מזויפת- "שלמתי גם"... אמרה על אליאב בסודוך, תתבישי דוגמא את לא. להלבין פני אדם ברבים לא כתוב בתורה שלפי ערכיה את פועלת - כדברייך.
    סגור