ויראלי

כוכבת האח הגדול בזוגיות חדשה אחרי הפרידה מכוכב חתונמי

שנה אחרי שנפרדה כוכבת האח הגדול רומי נסט מיוצא 'חתונמי' שי יעקובוביץ' - היא חובקת זוגיות חדשה ויציבה, אך מסרבת בעקשנות לחשוף את זהות החבר
מערכת ice | 
רומי נסט (צילום אור גפן)
כוכבת "האח הגדול", הדוגמנית רומי נסט, חובקת זוגיות חדשה כבר לפחות חודשיים עם בחור אלמוני שאת זהותו היא מסרבת לחשוף בקנאות. רמזים ראשונים לבחור קיבלנו בחודש שעבר, ובימים האחרונים נתקבל אישור כי הזוגיות עדיין יציבה.
בדיוק לפני שנה, בחנוכה שעבר, זעקו הכותרות במדורי הרכילות על הזוגיות המתוקשרת הקודמת של רומי נסט, מאחר ואז היה מדובר בבן זוג מוכר בפני עצמו – יוצא "חתונה ממבט ראשון" שי יעקובוביץ'. אותו שי ששודך בתוכנית הריאליטי להדר שוורץ, אך הזוגיות ההיא לא שרדה. נסט ויעקובוביץ' לא הסתירו את הזוגיות והופיעו לאירועים מתוקשרים, אך לאחר מספר שבועות נפרדו השניים.

יעקובוביץ' סיפר לאחר הפרידה: "היא נסיכה אמיתית, דברים פחות הסתדרו, והחלטנו שלא. נפרדנו בטוב ונשארנו חברים טובים. את שאר הפרטים אני אשאיר בינינו".
נסט, הלומדת לתואר ראשון במשפטים (שנה שניה), הגיעה לפני כחודש וחצי להשקת משרדה של עורכת הדין סיון כהן, ואז אישרה כי היא יוצאת עם מישהו חדש: "אכן, מאשרת. יש לי זוגיות חדשה אבל אני בינתיים אשמור על פרטיותו. הכרנו דרך חברים משותפים, לא מהאוניברסיטה. מה האקס שי יעקובוביץ' יגיד על זה? הוא יפרגן מכל הלב, אנחנו חברים טובים ואני מאחלת לו גם שימצא את האחת שלו. הצעד הבא? לאט לאט לומדים להכיר. מה שצריך לקרות קורה. אני לא אכנס עוד לפרטים אישיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה