תרבות ופנאי

הרכבת בלונה פארק ירדה מהפסים; שבעה נפצעו

רכבת קיטור ישנה התהפכה אמש בעת נסיעה בתפוסה מלאה בפארק שעשועים במיזורי ארה"ב. על פי הדיווחים, שבעה נפצעו וטרם ידוע מדוע המקרה התרחש והאם הרכבת תחזור לפעילות
מערכת ice |  1
רכבת הרים (צילום unsplash)
אמש התרחש מקרה חריג, אך אולי לא כל כך מפתיע, בפארק שעשועים ייחודי במיזורי ארה"ב. בפארק באזור מוצעת למבקרים נסיעה ברכבת קיטור עתיקה והיסטורית במשך 20 דקות, אשר כוללת גם חוויה של שוד מדומה. אמש נסיעת רכבת סטנדרטית זו יצאה לנסיעה עם תפוסה מלאה של נוסעים אך לפתע מרבית קרונות הרכבת התהפכו על הצד כשהנוסעים בפנים.
בעת זו לא ברור מדוע קרתה התקלה, אך נוסעים שהיו ברכבת בעת הנסיעה סיפרו כיצד היו צריכים לנפץ את חלונות הרכבת כדיי לצאת החוצה. שישה נוסעים ועובד אחד נצרכו בפינוי לבית החולים אך לא נשקפה סכנה לחייהם. 
בעוד שמקרה זה נגמר יחסית במזל, מקרה אחר מתחילת החודש נגמר אחרת לגמרי. פארק שעשועים באורלנדו נאלץ לסגור את אחד המתקנים שלו לאחר שנער נפל אל מותו בעת הנסיעה במתקן היות ומשקלו היה נמוך מהמותר ועל כן החגורה לא הגנה עליו. 
פארקי שעשועים אחרים ומוכרים יותר סבלו החודש לאחר שהוריקן החליט גם לבוא לבקר, דוגמת דיסניוורלד בפלורידה. כאן בארץ התרחש מקרה שונה למדיי, במסגרתו עובד של הפארק "סופרלנד" בראשון לציון חשוד בהטרדה מינית של שתי צעירות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חקי , אסור לשחק במשחקי לונה פארקים למיניהם (ל"ת)
    חקי חיון 10/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור