תרבות ופנאי

בצל התביעה החדשה: אד שירן נשבר בבכי מול מעריציו

שלשום הופיע אד שירן באירוע אינטימי ומרגש שמטרתו לגייס תרומות לארגון הפועל למען בריאות הנפש. במסגרת המופע, שאליו לא הורשה להיכנס אף טלפון נייד, שירן השתחרר ממגבלות ונשבר בבכי מול הקהל שלו בעת שביצע שירים מהאלבום החדש
מערכת ice | 
אד שירן בהופעה אינטימית (צילום אינסטגרם)
שלשום (רביעי) הזמר הבריטי האהוב אד שירן הופיע במופע מיוחד לגיוס תרומות לארגון בריטי הפועל למען בריאות הנפש. על פי הדיווחים מטעם מטעם מספר מעריצים שהצליחו להשיג כרטיסים להופעה האינטימית, היה מדובר באירוע מרגש למדי ולא בזכות מטרת הצדקה לשמה הוקם כל האירוע.
כאמור, היה מדובר באירוע קטן למדי, במסגרתו רק 600 מעריצים של שירן הצליחו להשיג כרטיסים למופע שהתקיים בכנסייה מקומית בלונדון ובכניסה למתחם הניידים שלהם נלקחו. יחד עם זאת, נוכחים רבים סיפרו כי זה מה שעזר לאירוע להיות כה אינטימי ומרגש עבורם ועבור הזמר. במסגרת המופע שירן ביצע מספר שירים חדשים מהאלבום החדש שלו וכל המופע היה אקוסטי ולווה רק על ידי שירן והגיטרה שלו.
יתרה מכך, שירן תקשר עם הקהל וסיפר על כך ששירים רבים באלבום החדש הם שירים על אובדן וכאב וזאת לאור האבל שלו בשנה האחרונה עקב לכתו של חברו הקרוב ג'מאל אדוורדס. יתרה מכך, שירן אף נשבר בבכי מול הקהל בעת שביצע מספר מן השירים הללו, מה שתרם לאווירה ייחודית ומרגשת. כמו כן, המעריצים שנכחו שמחו לספר כי השירים החדשים של שירן בהחלט שווים את ההמתנה לאלבום, שטרם פורסם תאריך שחרורו.
לאחר ההופעה שירן פרסם מספר תמונות יח"צ שצולמו במהלכה וכתב: "זה תמיד היה החלום שלי לנגן בכנסייה הזו וזה היה כה אינטימי ומלא עוצמה... זו הייתה ההופעה האהובה עלי השנה. מקווה להרים עוד הופעות אינטימיות בקרוב, אז תישארו מעודכנים".
כזכור, לאחרונה שירן קיבל תביעה נוספת המאשימה אותו בגניבת מלודיות עבור אחד משיריו המפורסמים, כאשר את התביעה הקודמת בגין גניבת מילים הוא ניצח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה