תרבות ופנאי

עידן עמדי מסכם עשור: "אחזור יותר מהר ממה שנראה לכם"

עידן עמדי סגר שלשום את סיבוב הופעות לציון עשור במוזיקה הישראלית בלייב פארק ולאחר מכן סיכם והזכיר שהוא לוקח הפסקה מפעילות מוזיקלית כדיי לנוח. יחד עם זאת הבטיח כי הוא יחזור בקרוב
מערכת ice | 
עידן עמדי (צילום אינסטגרם)
שלשום (רביעי) בלייב פארק בראשון לציון עידן עמדי סגר את סיבוב ההופעות שלו לציון עשור של פעילות מוזיקלית בארץ. בהופעה האחרונה הזו עמדי אירח את ברי סחרוף, ורביד פלוטניק וכפי שזכור, קרוב מאד לתחילת החגים עמדי כבר הודיע על כך שלאחר הופעה זו הוא עתיד לקחת הפסקה מאור הזרקורים.
לאחר סיום ההופעה המרגשת עמדי כתב: "לקחתי הפסקה קצת לטייל, אחזור יותר מהר ממה שנדמה לכם". בפוסט קודם באינסטגרם עמדי פירט כי מטרת ההפסקה היא לנוח לאחר שצילם סרט ואת העונה הרביעית של פאודה, שהסתיימה בשבועות האחרונים, וגם לפנות זמן לכתיבת מוזיקה חדשה. 
כזכור, עידן עמדי הוא לא היחיד שהרים את הלייב פארק בתקופה האחרונה ולא פחות משני אירועים זכורים ביותר התקיימו שם. ראשית היא הופעתו של זוכה העונה הקודמת של "הכוכב הבא" תמיר גרינברג, שאירח אין ספור אורחים מוזיקליים וגרף ביקורות חיוביות רבות על המופע. לאחר מכן התקיים גמר העונה הנוכחית של אותה התכנית, בה זכה במקום הראשון אליאב זוהר, שכבר הספיק להודיע על מופע עצמאי ראשון בבארבי
יחד עם זאת, מופע חשוב ביותר שהיה עתיד להתקיים החודש, לכבוד פסטיבל העיר ראשון לציון, בוטל מסיבה שאינה ברורה, והוא מופע מחווה לאריק איינשטיין. טרם ביטולו המופע הצליח לגרור ביקורות רבות היות וחברו הקרוב של איינשטיין המנוח, שלום חנוך, לא הוזמן להופיע.
הופעה חשובה נוספת התרחשה השבוע, אמנם לא בלייב פארק, וזו הייתה של קרן פלס ובמסגרתה נצבעו כסאותיו של הקהל באמפי שוני בוורוד לכבוד חודש העלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד, בשיתוף של חברת כתר פלסטיק ועמותת "אחת מתשע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה