תרבות ופנאי

מייגן מרקל חושפת: כך הנסיך הארי הציל את חיי

מייגן מרקל, אשתו של הנסיך הארי, חלקה פרטים חושפניים על חייה האישיים ביום בריאות הנפש הבינלאומי וסיפרה כיצד בעלה הציל את חייה לאחר הריאיון עם אופרה ווינפרי בשנה שעברה
מערכת ice |  2
מייגן מרקל (צילום פייסבוק/ מייגן מרקל)
שלשום (שני) העולם ציין את יום בריאות הנפש הבינלאומי וסלבס רבים דיברו על החשיבות של מודעות לבעיות נפש והטיפולים שניתן לקבל, על מנת להימנע מתוצאות מצערות כמו התאבדות. לסלבס הללו הצטרפה הדוכסית מסאסקס ואשתו של הנסיך הארי, מייגן מרקל, שדיברה על חייה לאחר הריאיון שהיא ובעלה נתנו לאופרה ווינפרי במרץ של שנה שעברה.
כזכור, בריאיון עם אופרה מרקל סיפרה כיצד הייתה נתונה לקשיים נפשיים רבים ואפילו שקלה התאבדות וזאת לאור התגובות הקשות שקיבלה בעולם ובאנגליה לקראת חתונתה, בעיקר מבית המלוכה עצמו. על פי טענתה מרקל סורבה על ידי בית המלוכה כאשר ביקשה טיפול וסיוע נפשי. 
שלשום, בפרק חדש בשם "פיענוח השיגעון" בפודקאסט שלה סיפרה מרקל כי חוותה עוד תקופה קשה לאחר שהריאיון התקיים ואמרה: "כשהייתי במצב ממש רע בעלי עזר לי ומצא לי מטפלת שניתן לסמוך עליה ויצרתי עמה קשר. ההודעה הקולית שהשארתי לה הוכיחה עד כמה המצב היה גרוע". 
באותו הפרק מרקל גם פתחה את נושא "השיגעון" וכיצד נשים רבות מקוטלגות בתור משוגעות על ידי החברה, דוגמת שחקניות מוכרות כמו קונסטנס וו וג'ני סלייט. על כך אמרה: "אני בהלם מוחלט מהמילה "משוגעת" והדרך שבה נעשה שימוש במילה הזו כדיי לפגוע בחברה ובנשים ברחבי העולם". יתרה מכך הוסיפה כיצד המילה הזו יכולה להוביל לבעיות נפשיות קשות אצל אלו שמכונים כך. 
כאמור, לפני יומיים צוין יום בריאות הנפש הבינלאומי וכיום על פי ארגון הבריאות העולמי, אחד משמונה אנשים מתמודד עם בעיות נפשיות. גם בארץ היום המיוחד הזה צוין כאשר נציגי חברת מוטנרס בנו גינה קהילתית לכבוד היום החשוב.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יאללה חאלס עם הדפוקה הזאת נמאס לנו מהפרצוף שלה
    לילי 10/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הזמן אתם מחפשים אייטמים כדי לסגור פינות מתי תבינו שהיא לא מעניינת אף אחד איזה שממה ושיממון האעשה הזאת היתה שחקנית בסידרה אחת לא יותר אפשר לחשוב
    סגור
  • 1.
    שחקנית שקרנית
    חגית 10/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט הבינה שהיא לא מענינת אז שינתה כייוון
    סגור