תרבות ופנאי

לראשונה: שרית חדד שרה עם בת הזוג על הבמה

בפעם הראשונה שרית חדד ותמר יהלומי שרו יחד על הבמה בקיסריה את השיר "אהבה כמו שלנו", שליווה את יציאתן מהארון כזוג
מערכת ice |  2
שרית חדד ותמר יהלומי (צילום אינסטגרם)
שרית חדד חזרה להופיע בקיסריה אחרי 13 שנים. בהופעה החגיגית, שבה ציינה יום הולדת 44, היא אירחה את בת הזוג שלה תמר יהלומי, זמרת ויוצרת בפני עצמה. חדד ויהלומי שרו את השיר "אהבה כמו שלנו", שיצא בדיוק לפני שנה במקביל ליציאתן מהארון כזוג. חוץ מבת הזוג, שריד חדד אירחה זמרים לא פחות מוכרים: קובי אוז ואגם בוחבוט ששרה עם חדד את "שירי דיכאון".  
 


כזכור, אחרי שמועות רבות על נטייתה המינית של שרית חדד, היא בחרה לצאת מהארון בזמן שלה. לאחרונה ענתה על שאלות העוקבים שלה, ולא התבלבלה כשנשאלה מה עיכב את היציאה מהארון. תשובתה היתה: "כשפגשתי את תמר והבנתי לאן הקשר שלנו הולך, הרגשתי מוכנה ושלמה לשתף בחלק הזה בחיים שלי", והוסיפה: "הבחירה לעשות דברים בזמן שלי זו מתנה".

כשהזמרת נשאלה על העבודה המשותפת עם יהלומי, היא ענתה לגולשים: "הכי כיף לי בעולם לעבוד איתה. היא החצי השני שלי, ואין מי שמכיר אותי טוב יותר ממנה" והוסיפה: "יש לנו הרבה שעות אולפן יחד, לא רק מוזיקה אלא גם שיחות על החיים, האזנה משותפת למוזיקת עולם והשראות ליצירה".
 


לזוג יש שתי ילדות נויה (5) ושירה (2) ובחודש יוני השנה שרית חשפה ברשתות החברתיות שהן מצפות לילדה שלישית. בפוסט שהעלתה היא כתבה: "חיים חדשים בדרך אלינו וכמה שאנחנו מתרגשות אחות קטנה לנויה ושירה שלנו... תודה לך בורא עולם". 

 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גאה
    גאה 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תבדוקו שהן לא לוקחות את מיקרופון לשימוש אחר !
    סגור
  • 1.
    מי בהריון שרית או תמר? (ל"ת)
    שירלי 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור