תרבות ופנאי

כך תוכלו לשמוע ספרי מופת בפולנית וצרפתית

סטוריטל מרחיבה את היצע השפות למנויים ישראלים, ומאפשרת קריאה והאזנה דיגיטליים ללא הגבלה  
מערכת ice | 
ספר דיגיטלי (צילום יחצ סטוריטל)
פלטפורמת ספרי האודיו והספרים הדיגיטליים סטוריטל (Storytel) מרחיבה את היצע השפות הזמינות למנויים בישראל. מעכשיו, חוץ מספרים בעברית תוכלו לשמוע ספרים גם באנגלית, רוסית, צרפתית, ספרדית, גרמנית, איטלקית ופולנית. בכך מתרחב היצע הספרים המוצעים בפלטפורמה הישראלית ליותר מ-600,000 ספרים להאזנה וקריאה דיגיטלית ללא הגבלה.
בין מגוון הספרים החדשים שיועלו לסטוריטל ישראל ניתן יהיה למצוא את סדרת "הרומנים הנאפוליטניים" של אלנה פרנטה באיטלקית, וקלאסיקות צרפתיות בשפת המקור דוגמת ספריו של ויקטור הוגו, סדרת ספרי ארסן לופן מאת מוריס לבלאן ועוד.
הרחבת השפות הזמינות בסטוריטל יאפשר לקהלים חדשים להשתמש בפלטפורמה ולחשוף משתמשים קיימים לשפות חדשות באמצעות האזנה וקריאה דיגיטלית של ספרים מוכרים ללא הגבלה במחיר של ספר אחד בלבד. 
מוטי ליפמן, מנהל הפעילות של סטוריטל בישראל אמר: "אנחנו שמחים להציע למשתמשי הפלטפורמה מגוון רחב של אפשרויות, היצע רחב של ספרים, אפשרות לעבור בין קריאה דיגיטלית להאזנה ועוד. הרחבת קטלוג הספרים הזמינים בפלטפורמה ל-8 שפות זמינות מאפשרת לקהלים נוספים ליהנות מחוויית האזנה והקריאה בסטוריטל".
חברת Storytel היא פלטפורמת סטרימינג לספרי אודיו ולספרים דיגיטליים שפעילה ביותר מ-25 שווקים ברחבי העולם. בקטלוג הספרים של סטוריטל יש יותר מ-700 אלף כותרים,
ופעילות הסטרימינג שלה נעשית תחת המותגים Storytel, Mofibo ו-Audiobooks.com. פעילות ההוצאה לאור של סטוריטל לספרי אודיו נעשית תחת Storytel Books, ועל ידי הוצאת ספרי האודיו StorySide.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה