תרבות ופנאי

הילרי קלינטון הולכת ראש בראש עם קים קרדשיאן

הילרי קלינטון שוב הפסידה, והפעם היא לא יכולה להאשים אף אחד. בפרק של הסדרה הקרובה שלה Gutsy, מזכירת המדינה לשעבר מתמודדת עם האישה החזקה ביותר על פני כדור הארץ (קים "אף אחד לא רוצה לעבוד יותר" קרדשיאן) בחידון ידע משפטי כללי, וקים מתרפקת על היל

מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום פייסבוק/ קים קרדשיאן)
כפי שאתם בטח יודעים, לפני שהפכה לגברת הראשונה, קלינטון הייתה עורכת דין מצליחה, וקרדשיאן לומדת כעת בלשכה. מה שלדברי הסנאטור לשעבר העניק יתרון לכוכבת הריאליטי. "אני חושב שלקים יש יתרון לא הוגן", אמרה קלינטון בפרק, שנצפה בתצוגה מקדימה של פיפל. "קים למדה לאחרונה יותר ממך", אומרת בתה והמארחת המשותפת צ'לסי. הציון הסופי בסופו של דבר הוא 11 לקים (שכן, הצביעה עבורה), ו4 להילרי.
 
"לא ראיינו אותה על אופנה [או] על החיים הפרטיים שלה", אמרה הילרי קלינטון. "ראיינו מה היא עשתה כדי לעזור להשיג אנשים שנכלאו שלא בצדק או שלא בצדק יש הזדמנות שנייה". צ'לסי הוסיפה, "היא מאוד מודעת לעצמה שהסלבריטי שלה יכול לעשות הבדל חיובי, והיכן שהוא עשוי לעשות הבדל שלילי. היא אף פעם לא רוצה לעשות הבדל שלילי, אז להיות נבון ומתחשב לגבי מתי ואיפה ואיך היא עוסקת היה ממש מרשים עבורנו. אני רוצה, אפילו מעבר לסדרה הזו, לעשות כל מה שאני יכול כדי לעזור לה בעבודה הזו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה