תרבות ופנאי

כוכבות הרשת הגדולות בישראל בקמפיין ייחודי וחושני

מותג סכיני הגילוח שיק יצא השבוע בקמפיין חדש, לרגל השקת סדרת סכיני גילוח חדשה לנשים ולצעירות, תחת המיתוג החדש: אינטואישן, בהשקעה הנאמדת בחצי מיליון שקלים.
הקמפיין יעלה בכיכובן של נבחרת אושיות וכוכבות רשת
מערכת ice | 
שיק קמפיין סכיני גילוח (צילום עדי אדרי)
מותג סכיני הגילוח שיק יצא השבוע בקמפיין חדש, לרגל השקת סדרת סכיני גילוח חדשה לנשים ולצעירות, תחת המיתוג החדש: אינטואישן, בהשקעה הנאמדת בחצי מיליון שקלים.
הקמפיין יעלה בכיכובן של נבחרת אושיות וכוכבות רשת המייצגות את ערכי המותג אינטואישן.
מאיה קיי, דוגמנית מובילה ואושיית רשת עם 254 אלף עוקבים באינסטגרם, אשר השתתפה בצילומי העונה האחרונה של הישרדות, רומי פרנקל, דוגמנית מובילה עם 245 אלף עוקבים באינסטגרם, שי זנקו, דוגמנית בינלאומית מצליחה עם 200 אלף עוקבים באינסטגרם, עדן סבן, דוגמנית ושחקנית עם אינסטגרם של 104 אלף, ג'וליה שחר, דוגמנית ורקדנית (רוקדים עם כוכבים) וקורל מיכאלי, כוכבת רשת בתחום הסטייל הביוטי עם 69 אלף עוקבים באינסטגרם, שיצטלמו בקונספט 'יום כייף של חברות',  באווירה קיצית עם שיחות על "אינטואיציה נשית" וזמן פינוק אמיתי.

שיק קמפיין (עדי אדרי)
הקמפיין יעלה ברשתות החברתיות ובנכסים הדיגיטליים של אינטואישן וכוכבות הרשת. הוא יחשוף את יתרונותיו של המותג ובידולו מהקיים בשוק: מגוון רחב של סכיני גילוח חד פעמיים ורב פעמיים לנשים המייעלים את תוצאות הגילוח. הקמפיין יחזק את המסרים הנוגעים באינטואיציה אישית של כל אחת:  'תהיי בטוחה בבחירות שלך', 'סמכי על האינטואיציה' ו'תרגישי טוב עם עצמך'. 

שיק קמפיין (עדי אדרי)
INTUITION מציע מגוון רחב לבחירה של סכיני גילוח לגוף ולפנים (רב פעמיים וחד פעמיים) המוצרים מעוצבים בהתאמה למבנה הגוף הנשי על מנת להפוך את הסרת השיער לפנים ולגוף לקלה ונעימה תוך טיפוח עדין. החלקה והזנה של העור, ללא תחושת גירוי. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה