כסף וצרכנות
כבר לא ילדים: מותג האופנה עם קמפיין חדש במיליונים
קמפיין חדש למותג הילדים NOIZZ, המוערך במיליון וחצי שקל: הילדים הדוגמנים אנסטסיה אברבוך רוי פרישר גוטמן מובילים אותו שנה נוספת
אתמול (רביעי) צולם קמפיין קולקציית קיץ 2022 של מותג אופנת הילדים NOIZZ, עם רוי פרישר גוטמן שעבורו זו כבר שנה שלישית עם המותג ולצידו הילדה אנסטסיה אברבוך.
הצילומים עבור הקמפיין, שעלותו מוערכת בכ-1.5 מיליון שקלים, נערכו בוילה יוקרתית בשכונת הגולף בקיסריה, באווירה קיצית ושמשית.
את הקמפיין מובילה מחלקת השיווק של קבוצת מאניה גרופ והוא צפוי לעלות בחודש הקרוב בפריסת מדיה רחבה שלטי חוצות, טלויזיה , דיגיטל ועיתונות כתובה.
אנסטסיה ורוי בקמפיין NOIZZ (צילום שי יחזקאל)
השניים צילמו את קולקציית הקיץ של החברה שכוללת מגוון רחב של פריטים בגזרות שונות, צבעים מיוחדים ואופנה בועטת ומציעה פריטים אטרקטיביים וייחודיים במיוחד עם תמהיל של פרטי לבוש קיציים ללא פשרות, באיכות גבוהה ובצבעוניות רחבה.
"ברשת NOIZZ מאמינים שגם לילדים מגיע להביע את אמירתם האופנתית מבלי לפגוע בפרקטיות ובנוחות." אומרת החברה, "העיקרון המוביל את הרשת הוא שילדים שלובשים נויז רוצים להיות אינדבידואליים ומכתיבי אופנה אפילו כבר מגיל 3, וזה בא לידי ביטוי בהקשבה ויישום של הטרנדים הכי חמים היום בעולם האופנה."
אנסטסיה ורוי בקמפיין NOIZZ (צילום שי יחזקאל)
קולקציית הקיץ של NOIZZ מתאימה לילידם מגיל 3 ועד גיל 14 הקולקציה משדרת סטייל וטרנדיות לילדים שרוצים להיות אופנתיים כבר מגיל 3.
מישל רוגוף , אורן יפרח ורונית חיימוביץ - בעלי קבוצת מאניה גרופ: "רוי ואנסטסיה הפכו לחלק ממשפחת NOIZZ ושיתוף הפעולה הזה מוכיח את עצמו כל פעם מחדש, רוי ואנסטסיה מוכיחים מקצועיות ובגרות והם מאוד מתאימים לערכים ולשפת המותג ".
עוד ב-
אליאור אסלן מנהל שיווק קבוצת מאניה גרופ: "לקולקציית הקיץ של NOIZZ יש אמירה אופנתית מובהקת וייחודית, היא משלבת את הצורך לצבעוניות רחבה, כזו שתתכתב עם הטרנדים המובילים בעולם האופנה. אני שמח על שיתוף הפעולה המתמיד עם רוי ואנסטסיה ועל הערכים אותם הם מביאים למותג."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה