תרבות ופנאי

נועה קירל נתנה נוק-אאוט לאקס: זו המכה שחטף מרגי

הנציגה של ישראל לאירוויזיון 2023 קיבלה את הקרדיט מהוועדה של כאן 11, אבל מי שסיים שני ופספס את הכרטיס הוא האקס שלה. האם יש לו דרך בכל זאת לטוס לתחרות החשובה באירופה?
מערכת ice |  3
נועה קירל (צילום מתוך האינסטגרם)
על פרסום ראשון היום (שלישי) של כתב התרבות והרכילות של 'ישראל היום', ערן סויסה, הזמר הצעיר מרגי הוא זה דורג במקום השני על ידי הועדה לבחירת נציג ישראל לאירוויזיון ופספס את הכרטיס לנועה קירל.
על פי החשיפה של סויסה: "כידוע, אתמול התכנסה הועדה בסיומה נבחרה נועה קירל לייצג את ישראל באירוויזיון 2023. כעת נודע כי אל המקום השני נבחר מרגי, אחד מכוכבי הפופ הגדולים בישראל והאקס של קירל".

עוד הוסיף: "במידה וקירל היתה מסרבת להצעה, מרגי היה מקבל את ההצעה לייצג את ישראל בתחרות". לפי שאר הדיווחים, כשקירל טרם החליטה ב-100 אחוז לאן פניה כשבסביבתה מצננים את האווירה, ייתכן שלמרגי יש עוד צ'אנס.
מכאן נמסר בתגובה: "הוועדה לבחירת נציג לאירוויזיון התכנסה אתמול לראשונה ומיד בתום הישיבה עודכנו נציגיה של נועה קירל בהחלטה שהתקבלה. טרם התכנסות הוועדה נעשתה בדיקה עם סוכני אומנים מובילים האם יש מצדם עניין לייצג את ישראל באירוויזיון ועל עצם המועמדות עצמה. יודגש כי לכולם הובהר שהבחירה נתונה בידי ועדה מקצועית ורק היא זו שהחליטה אתמול על המועמד המוביל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רק מרגייייי (ל"ת)
    אלונה 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 2.
    מה נותנת הכותרת "נוק אאוט" ?
    שירה 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעולם לא נשכיל להבין כנראה, שגם ילדינו קוראים כתבות בכל ערוצי המדיה. לכותבי הכתבות יש משקל שמשפיע על הקורא, לטוב או לרע. הקוראים המתבגרים ברובם מושפעים...ומה המסר בכותרת ? אגו/עונש/דווקא/נצחון וכו. במקום לציין שבלי שום קשר להיותם זוג בעבר, מצאו לנכון שבשל ההצלחה של כל אחד מהם ואת הסיבה לבחירתם על ידי הוועדה, הוחלט פה אחד בבחירתה של קירל. מרגי נבחר שני מתוך החלטה מקצועית וללא קשר לעברם הרומנטי. אם לא נתחיל בשינוי, מצבנו עגום. השפה העתונאית הכתובה מיליטנטית ברובה ועוד יותר התגובות. עצוב.
    סגור
  • 1.
    כואב הלב שמרגי לא נבחר (ל"ת)
    חן 07/2022/14
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור