תרבות ופנאי

נועה קירל חשפה: כך התבשרה שתייצג את ישראל באירוויזיון

נציגת ישראל באירוויזיון הקרוב סיפרה כי התבשרה כל כך שתייצג את המדינה בתחרות השירים הבינלאומית כשנחתה מטיסה: "אני עדיין מנסה לעכל את זה, מרגש מאוד לייצג את המדינה"
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום מתוך האינסטגרם)
נועה קירל שמעה בדיוק כמוכם שהיא הולכת לייצג את ישראל באירוויזיון. הערב (רביעי), 24 שעות מהרגע בו הוכרז כי זמרת הפופ נבחרה לייצג אותנו בתחרות שצפויה להיערך בשנה הבאה בבריטניה, קירל התראיינה לגדעון אוקו בתכנית חיסכון בחדשות 12, וסיפרה שגם היא עדיין מתקשה להתאושש מהטירוף. 
"לא, לא נרדמתי הלילה. זה מאוד מרגש. אני ממש קראתי את זה כמו הצופים בבית. אני גללתי באינטרנט וקראתי את זה. בדיוק נחתתי מטיסה וזה בדיוק קרה. נחתתי לתוך טירוף. אני עדיין לא מעכלת את כל הדבר הזה, זה בעיקר מאוד מאוד מרגש, זה כבוד אדיר, לייצג את המדינה שלי זה משהו שאני חולמת עליו מגיל קטן.
קירל המשיכה: "חלמתי לייצג את המדינה, לא ידעתי באיזו דרך. כל כולי מתרכזת כרגע בפארק הירקון אז אני קודם כל רוצה לעבור את הדבר הזה. זה הדבר הכי גדול בקריירה שלי, אבל זה עדיין לא קרה. זו הבמה הכי גדולה בעולם. ראיתי את התגובות של מעריצי האירוויזיון באירופה וזה לגמרי ריגש אותי. אני חושבת שהדבר שהכי מרגש פה זה לייצג את המדינה".
קירל, שההכרזה כי תופיע באירוויזיון היא השלישית הכי מהירה בהיסטוריה של התחרות הבינלאומית, סיכמה: "אני עדיין לא יודעת עם איזה שיר אני אופיע, אני לא יודעת כלום, זה קרה בבום. עוד לא הבנתי מי נגד מי, מה קורה, אני כבר כולי בפארק הירקון. יש לי עבודה סזיפית בכל יום"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה