תרבות ופנאי

כמעט אסון: המונים פרצו את השערים בהופעה בפארק הירקון

המונים שלא רכשו כרטיס הגיעו אמש להופעה של דיג'יי סולומון בפארק הירקון, ולאחר הצטברות של לחץ בשערים פרצו את הגדרות 
מערכת ice | 
הופעה (צילום unsplash)
25,000 איש רכשו כרטיסים להופעה של דיג'יי סלומון שהגיע אמש (רביעי) להופיע בפארק הירקון, לאחר שהאומן הבינלאומי היה אמור להופיע בשנת 2020 והופעתו נדחתה בעקבות התפרצות הקורונה.
דיג'יי סולומון הוא אחד האומנים המבוקשים בעולם בתחום המוסיקה האלקטרונית, והקהל היה בטירוף לראות אותו, כל כך בטירוף עד שההמונים פרצו את גדרות הכניסה, לנוכח פניהם ההמומים של השוטרים והסדרנים. בגלל שאר הבמות וההופעות הרבות של יום העצמאות, פארק הירקון היה עמוס במיוחד, וסביבותיו היו מלאות כבר שעות לפני תחילת ההופעה, מה שגרם לחלק מהחוגגים להחנות את רכבם בנתיבי איילון, עקב חסימות של המשטרה חלק מהירידות הסמוכות למתחם ההופעה.
 
@osher_adir #foryou #פארקהירקון #solomon ♬ צליל מקורי - Osher Tobiana

בהפקת המופע כבר חששו מתקרית של פריצה, עקב הביקוש הרב שגרם לחלק לא להשיג כרטיסים, או לשלם מחיר מופקע. ואכן התחזית התממשה, וכמה דקות לאחר תחילת ההופעה ההמונים פרצו את שערי הכניסה ורצו על הדשא תוך התעלמות מוחלטת מהמאבטחים והסדרנים שעמדו בדרכם.
 
@bar__levi חחחחחח יום העצמאות שמחח #סולומון ♬ צליל מקורי - Bar Levi
על פי ההערכות של גורמים בהפקה, לפחות 400 אנשים נכנסו אמש למתחם מבלי שרכשו כרטיס, ובכך סיכנו את חייהם של חוגגים אחרים. כזכור, מדינת ישראל כבר חוותה פעם אחת אסון כאשר המוני בני נוער נדחקו בכניסה לפסטיבל ערד בשנת 1994, מה גרם לקריסת אחד השערים ולמותם של שלושה צעירים.
ממיוזיק תל אביב נמסר בתגובה לאירוע: ״מיוזיק תל-אביב גאה לעמוד מאחורי האירוע הגדול ביותר בישראל ביום העצמאות ה 74 למדינה ולארח את DJ סולומון בפארק הירקון בהשתתפות עשרות אלפי מבלים. מיוזיק תל אביב רואה בבטיחות וביטחון המבלים ערך עליון, האירוע פעל ברישיון מלא ועמד בכל הסטנדרטים המחמירים ויותר. מערך הכוחות שליווה ואישר את האירוע (שיטור, אבטחה, מד"א וכו') היה עצום וחריג בכל קנה מידה ישראלי  ומעל כל תקן שהוגדר וזאת על מנת לקיים ערך זה".
"לצערנו, פריצת שער החירום בניגוד לחוק נגרמה על ידי קבוצה של צעירים שבחרו לחגוג בצורה הזו את יום העצמאות למדינה והיא טופלה באופן נקודתי ומיידי בו במקום, תוך מאמצים רבים בכדי למנוע כל פגיעה בעשרות אלפי המבלים. אנו רוצים לאחל חג עצמאות שמח ולהודות  לכוחות הבטחון בפרט ולקהל הרב שהגיע להנות ממוסיקה טובה ומאירוע חד פעמי״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה