תרבות ופנאי

הקלטה נדירה של בוב דילן נמכרה בסכום מטורף

הקלטה חדשה של בוב דילן בפורמט חדשני - דיסק עמיד במיוחד, זכתה למחיר מעל הציפיות במכירה פומבית בלונדון. זה הסכום האסטרונומי
מערכת ice | 
בוב דילן (צילום קן רגן אינסטגרם)
ביצוע מיוחד של בוב דילן לשירו "Blowin' in the Wind", נמכר ביום חמישי במכירה פומבית בלונדון תמורת יותר משוויו המוערך - במחיר של 1,482,000 ליש"ט (כ-5.8 מיליון שקל).
הצעת המחיר בשידור חי הגיעה ל-1.2 מיליון ליש"ט, אך הודעה רשמית ששלחה פלטפורמת המכירות כריסטי'ס מציינת את המחיר הגבוה יותר, כולל עמלות. המחיר היה גבוה בהרבה מההערכה שבית המכירות הפומביות פרסם עבור ההקלטה, שהיה בטווח של 600,000 עד 1 מיליון ליש"ט.
הגרסה החדשה לקלאסיקה העממית של דילן מ-1962 הופקה על ידי T Bone Burnett עם להקה קטנה של מוזיקאים, כאשר דילן הוקלט בלוס אנג'לס ושאר חברי הקבוצה הוקלטו בנאשוויל.

הקטע הוכנס לדיסק מיוחד שנוצר לאחרונה. מדובר בפורמט חדש, עם עמידות גבוהה יותר לפי הדיווחים וציפוי שאמור להפוך אותו כמעט אטום לבלאי. ניתן להפעיל את הדיסק בגודל 10 אינץ' בנגן תקליטים רגיל.
האנשים ששמעו את ההקלטה עד כה הוגבלו בעיקר למציעי רכישה פוטנציאליים, והאזינו לה בפגישות בכריסטי'ס בלונדון, ניו יורק ולוס אנג'לס, ובכמה השמעות נבחרות שנערכו עבור אנשי תקשורת ואחרים.
בהודעה לאחר סיום המכירה הפומבית, פיטר קלרנט - מומחה בכיר של כריסטי - אמר בהצהרה, "אנחנו כל כך מרוצים מהתוצאה המצוינת הערב עבור הדיסק 'Ionic Original' של הדיסק הראשון של בוב דילן. הקלטת אולפן חדשה של 'Blowin' in the Wind' מאז 1962. לעבוד עם התקדמות כה חשובה ופורצת דרך בטכנולוגיית השמעה אנלוגית זה כבוד עצום. אנו נרגשים שזו רק ההתחלה להזדמנות החדשה והמדהימה הזו לאמני הקלטות לעבוד עם T Bone ו-NeoFidelity."
 
כל הפצה מסחרית של ההקלטה צריכה להיות תוצאה של עסקה משולשת בין חברת התקליטים של דילן, סוני מיוזיק, חברת ההוצאה שלו, Universal Music Publishing Group, ומי שקנה ​​את התקליט, שזהותו עדיין לא נחשפה.
"זהו מרד נגד הצרכנות ההמונית", אמר יוצר הדיסק. "זה לא שאני לא רוצה שאנשים ישמעו את זה. אני חושב שזה התקליט הכי טוב שעשיתי בחיי, אז אני דווקא רוצה שכולם ישמעו אותו. עבור האגו שלי, מדובר בהקרבה. בוב דילן נשמע טוב. הלהקה נשמעת טוב. השיר מעולה. ואני חייב לומר, אני חושב שזה הדבר הכי טוב שהייתי מעורב בו אי פעם. זה הזמר הכי טוב, השיר הכי טוב, מוזיקאים מעולים, הסאונד רוצח. אני אגיד את זה: מעולם לא עשיתי משהו טוב יותר, מה שבטוח."
לאותם מעריצי דילן שחוששים שהם לא יזכו לשמוע את הרצועה הוא אומר, "הם לא צריכים לדאוג בקשר לזה, כי יש אלפי הקלטות של דילן שהם יכולים לשמוע בחינם..." עוד הוא אמר שהוא ודילן הקליטו עוד כמה גרסאות של השירים הקלאסיים שלו שעשויות לצאת למכירה פומבית גם כן, וכרגע הוא רצה לעבור את מכירת "Blowin' in the Wind" בכריסטיס לפני שיקבע את הצעדים הבאים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה