תרבות ופנאי

כוכבת "שמש" עזבה את הארץ? השחקנית האהובה נחשפת

לאחר שנצפתה בנמל התעופה בן גוריון, שם ביקשה מהנוסעים לרכוש לה כרטיס טיסה, השחקנית אורלי ויינרמן עולה שוב לכותרות. תיעוד חדש חושף היכן מסתובבת כוכבת סדרת הטלוויזיה "שמש" בימים אלו | כל הפרטים
מערכת ice | 
הסדרה שמש (צילום ויקיפדיה)
לאחר שנצפתה בנמל התעופה בן גוריון כשהיא מבקשת מנוסעים שירכשו עבורה כרטיס טיסה לירדן, אורלי ויינרמן עולה שוב לכותרות.  השחקנית אורלי ויינרמן, שמוכרת בזכות השתתפותה בתוכנית הטלוויזיה "שמש", נצפתה ברחובות ירושלים.
על פי התיעוד שפורסם לראשונה באתר TMI, השחקנית בת ה-53 נצפתה ברחובות ירושלים כשהיא נושאת עמה עגלת קניות וסלים. על אף שצצו שמועות ברשתות החברתיות כי ויינרמן מקבצת נדבות בעיר, מקורות יודעי דבר סיפרו לאתר TMI כי השחקנית המפורסמת לא נוהגת לפנות לעוברי אורח ולבקש כסף אלא היא יושבת בסמוך למסעדות או בתי קפה ומצפה שאנשים יזמינו אותה לסעוד עימם. 
כאמור, בתחילת החודש דווח כי השחקנית המפורסמת תועדה בנתב"ג במשך מספר ימים עם מזוודות. על פי הפרסום ב"ערב טוב עם גיא פינס", עוברי אורח הבחינו באורלי ויינרמן מסתובבת בשדה התעופה.
השחקנית ביקשה מהנוסעים והעובדים שירכשו עבורה כרטיס טיסה לכל יעד. עוד נחשף, כי מטיילים זיהו אותו במעבר הגבול לירדן, שם ניסתה השחקנית לחצות אותו אך צוות השומרים לא אפשר לה לעשות כן. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה