תרבות ופנאי

אנג'לינה ג'ולי חוטפת: "אין ספק שהיא מוכשרת, אבל היא גם משוגעת"

אחרי שנים של היעדרות, אנג'לינה ג'ולי שבה למסך בסרט חדש. במקביל לקבלת הפנים האוהדת לה היא זוכה, בכירים בהוליווד מספרים על ההשפעה השלילית של המאבק החריף עם בראד פיט על חייה ועל הקריירה
מערכת ice | 
אנגלינה גולי (צילום Gage Skidmore / flickr)
לאחר שנים של היעדרות, השחקנית והכוכבת אנג'לינה ג'ולי שבה למסך. השחקנית מככבת בסרטו החדש של פבלו לריין בו היא מגלמת את אגדת האופרה מריה קאלאס. למרות שקיבלה ביקורות חיוביות וקבלת פנים מכבדת נדמה שההליך המשפטי מול בעלה לשעבר בראד פיט, השפיע על המוניטין שלה בהוליווד.
בריאיון עמה השחקנית מספרת על התמיכה שקיבלה ממשפחתה בימי הצילומים לסרט. בדבריה היא חשפה כי: "המשפחה שלי הייתה מאוד אדיבה, הם מבינים אותי, תומכים בי וצוחקים עליי. כמו שקיוויתי שיהיה. הרגשתי מזל גדול כשאתה מגלם מישהו שמתמודד עם כל כך הרבה כאב. זה חשוב לחזור הביתה ולראות אדיבות. היא עבדה ממש קשה, וכדי לעשות זאת היא הייתה זקוקה לספייס".
 

ג'ולי, המשיכה וסיפרה: "היא גם טעתה כי היא הייתה כל הזמן חולה, ובגלל שלא היו לה רחמים עצמיים, ולא סיפרה לאחרים עד כמה חולה היא הייתה, אנשים חשבו שהיא מפסידה הופעות אבל למעשה היא הייתה חולה".
כאמור, לצד קבלת הפנים המרגשת, גורמים בתעשייה באמריקה מטילים ספק במעמדה של גולי כיום זאת בשל העובדה שהיא עלתה לכותרות בעיקר סביב המשפט הסוער שלה מול הגרוש בראד פיט. המאבק ארוך השנים יצר לה תדמית מורכבת בעייתית למדי. 
מפיק הוליוודי בכיר שביקש להישאר בעילום שם, ההתייחס לג'ולי בראיון לאתר "הפוסט" וציין: "אין ספק שהיא מוכשרת, אבל היא גם קצת משוגעת. האשמות כלפי בראד פיט בהתעללות בילדים היו מעשה נורא. אנשים אמנם מכבדים אותה, אך רואים בה אדם לא יציב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה