משפט

אנג'לינה ג'ולי במלחמה על הבית: זו המכה המשפטית הקשה שחטפה

השחקנית המוכרת אנג'לינה ג'ולי ספגה מכה משפטית נוספת במאבק המר שלה כנגד בראד פיט על אחוזת שאטו מירוואל שלהם: "פסיקת השופט פותחת לחלוטין את הדלת לגילוי בכל הנושאים הקשורים להתעללות של פיט באנג'לינה"
מערכת ice |  2
אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט (צילום ויקיפדיה, פייסבוק)
אמש (רביעי), פורסם ב"דיילי מייל", כי שחקנית ה"טומב בריידר", בת 48, קיבלה הוראה מבית המשפט העליון של לוס אנג'לס למסור כל הסכם סודיות שחתמה עליו עם צד שלישי, מ-2014, השנה שבה השניים נישאו ועד 2022. כמו כן, חלק מהמסמכים המפורטים על החלטת השופט פורסמו כחלק ממלחמת "מר וגברת סמית'" המתמשכת, כאשר זוג ה-A-List תקועים במאבק חריף על זכויותיה של ג'ולי למכור את הכרם הצרפתי ואת ביתם המשותף. 
כאמור, ג'ולי מכרה את אחזקתה תמורת 62 מיליון דולר למיליארדר הרוסי, יורי שפלבר ב-2021, כשלטענת פיט נעשה בניגוד להסכמתם. הסכמי הסודיות של השניים הפכו לזירת קרב מרכזית בסכסוך על השאטו מירוואל, כשלטענת ג'ולי היא חזרה בה מההסכם עם פיט, בן 60, שביקש ממנה לחתום ולהיצמד לעסקה שלהם. 
ג'ולי מצידה טוענת שזה ניסיון "בלתי מתקבל על הדעת" של פיט "לשלוט בה" לאחר הפיצול שלהם ב-2019, כשפיט טוען מצידו שזה היה רק סיפור הכיסוי של השחקנית המפורסמת בזמן שהיא החליטה למכור את הבית מאחורי גבו. עורכי דינו של שחקן "מועדון קרב" טוענים שג'ולי השתמשה במסמכי הסודיות כנשק. 
כמו כן, למרות המכה שחטפה ג'ולי, פול מרפי, אחד מעורכי דינה של הכוכבת אמרו כי הצו של השופטת פותח חלון לשחקנית לדרוש מסמכים הקשורים להתעללות לכאורה של פיט בג'ולי: "פיט ניסה לטשטש את התנהגותו הפסולה, פסיקת השוטר פותחת את הדלת לגילוי בכל הנושאים הקשורים להתעללות של פיט בג'ולי. אנג'לינה מצפה לסיום הסופי של ההתדיינות עם הנרטיבים הכוזבים הממשיכים לפגוע במשפחה ולהפריע לה להחלים מהקשר". 
מקור המקורב לפיט לעומת זאת, אמר כי החלטה של ג'ולי להשתמש בהסמכי הסודיות כאסטרטגיה: "השפיעה באופן מרהיב. ההגנה שלה נחשפה כבית קלפים והיא תצטרך לספק עכשיו עוד מסמכי סודיות. אין ספק שזו מכשול עצום עבורה. הדרך עוד ארוכה, אבל בהקשר של התיק עד כה, מדובר בפסיקה עצומה וחשובה ומרחיקה לכת אשר תהיה בעייתית להגנתה". 
 
בנוסף, אותו ריב על הבית, מצטרף לעוד שורה של עימותים בין השניים, ממאבק על משמרות הילדים ועד להטחות קשות על התעללות, "פיט והצוות שלו יודעים שמסמכי הסודיות לעולם לא יראו אור יום במשפט. הם גם יודעים שזה יאלץ את ג'ולי לבזבז משאבים וזו רק עוד דרך נוספת לרוקן ולהעניש אותה על זה שעזבה", אמר מקורב בנושא.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל דיון לגטימי של גרושים
    בר דעת 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וחלוקת רכוש הופך להיות האשמות מצד האשה של התעללות ומי ית,נפשית פיזית ...
    סגור
  • 1.
    היא יצאה נגד ישראל את מי היא מעניינת
    אני 06/2024/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היא יצאה נגד ישראל היא לא מעניינת אותי שתישרף
    סגור