תרבות ופנאי

"בורה ומושפעת מאנטישמים": אביה של אנג'לינה ג'ולי יוצא במתקפה

הדרמה המשפחתית נמשכת: לאחר שהשחקנית אנג'לינה ג'ולי התבטאה בשנית נגד ישראל ואף כינתה אותה: "רוצחת משפחות שלמות". השחקן המוערך ג'ון וויט ואביה של ג'ולי תקף את בתו וכינה אותה: "בורה שלכודה בבועה ההוליוודית ומושפעת מאנטישמים"
מערכת ice |  1
אנגלינה גולי (צילום Gage Skidmore / flickr)
השחקן האמריקאי המוערך ג'ון וויט, אשר ידוע כאחד מהתומכים הגדולים ביותר של ישראל בהוליווד, יוצא שוב נגד בתו אנג'לינה ג'ולי ותוקף אותה את דעותיה הפרו-פלסטיניות בריאיון חדש למגזין וראייטי האמריקאי.
בין השניים מתקיימת מערכת יחסים מורכבת, במסגרתה לאורך פרקי זמן גדולים הם היו מנוכרים האחד לשנייה. אבל, השינוי וההתקרבות בניהם התרחש בשנים האחרונות, בעקבות השתתפותו של וויט, בהצגה 'The Outsiders' מברודווי שהופקה על ידי ג'ולי ובתה ויויאן בת ה-15. מאז, השחקן הצהיר לא פעם שהוא איננו מעוניין לריב עם בתו.
ההצהרות הללו לא מנעו ממנו להטיח האשמות כלפי ג'ולי כאשר במהלך הריאיון הוא אמר עליה: "מושפעת מאנשים אנטישמים ומתעמולה של האו"ם, שם שימשה בעבר כשגרירה של סוכנות הפליטים. הם קוראים לזה זכויות אדם, אבל זו רק תעמולה אנטי-ישראלית".
וויט על עצר כאן, הוא כינה את בתו: "בורה שלכודה בבועה ההוליוודית" ואפילו שיתף שהיא אמרה לו כמה פעמים שבגלל ההבדלים המשמעותיים בין ההשקפות שלהם, היא לא מעוניינת לדבר אתו על פוליטיקה.
כאמור, בשונה מאביה ג'ולי ידועה כמי שמחזיקה בדעות פרו-פלסטיניות וזוהי לא הפעם הראשונה מתחילת המלחמה שהיא יוצאת נגד ישראל. חודש לאחר אירועי ה-7 באוקטובר, השחקנית העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונת של ההריסות בעזה אליו צירפה פוסט בו יצאה נגד ישראל: "רוצחת משפחות שלמות, מענישה נשים וילדים ועושה דה-הומניזציה למיליוני אזרחים פלסטינים. עזה היא בית סוהר פתוח כבר קרוב לשני עשורים והופכת במהרה לקבר אחים, 40 אחוז מההרוגים הם ילדים חפים מפשע ילדים, נשים, משפחות – נענשים באופן קולקטיבי וכל זאת תוך מניעת מזון, תרופות וסיוע הומניטרי, בניגוד לחוק הבינלאומי".
 
אביה, לא נשאר חייב וזמן קצר אחרי שהפוסט עלה הוא פרסם ברשתות החברתיות סרטון בו הביע אכזבה מההתבטאויות של בתו ואף חשף את עמדותיו בנוגע למלחמה הצודקת של ישראל נגד החמאס: "אני מאוכזב שהבת שלי, כמו רבים אחרים, לא מבינה שהמטרה שלהם זה למחוק את ארץ היהודים. הצבא הישראלי חייב להגן על האדמה, זו מלחמה. ישראל הותקפה על ידי ארגון טרור, שרצח נשים וילדים חסרי אונים, ואתם בטיפשותכם מאשימים את ישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בורה ומבוערת, יפה ומכוערת, טיפשה נגררת... (ל"ת)
    בני 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור