ויראלי

אנג'לינה ג'ולי שוב יוצאת נגד ישראל: "המצב בעזה מחמיר"

השחקנית שכבר הביעה את דעתה על הסכסוך הישראלי-פלסטיני במהלך המלחמה הנוכחית, פרסמה פוסט נוסף בו כתבה: "המצב ההומניטרי בעזה בין הגרועים שראינו וכנראה רק יחמיר, הם זקוקים נואשות לסיוע"
מערכת ice |  1
אנגלינה גולי (צילום Gage Skidmore / flickr)
השחקנית אנג'לינה ג'ולי כבר הביעה את דעתה לא פעם לגבי המתחולל בעזה וקיבלה ביקורת נוקבת מאביה על פרסום דעותיה השליליות כלפי ישראל. ג'ולי פרסמה פוסט נוסף בו קראה לעולם לתמוך בתושבי עזה וטענה: "המצב ההומניטרי בעזה הוא קטסטרופלי ובין הגרועים שאי פעם ראינו".
ג'ולי המשיכה: "המצב רק יחמיר ככל שהלחימה תימשך. הרוב הגדול של האוכלוסייה האזרחית זקוק לסיוע הומניטרי והגנה". מי שלא אהב את דעותיה של השחקנית האמריקאית הוא אביה ג'ון וויט שנחשב לתומך מוצהר של ישראל: "אני מאד מאוכזב מכך שלבתי ולרבים אחרים אין הבנה של כבוד האלוהים" אמר וויט בסרטון שפרסם ברשת הטוויטר ובאינסטגרם והמשיך: "מדובר בהרס ההיסטוריה של אדמת אלוהינו, אדמת הקודש, ארץ היהודים".
"הצבא הישראלי מגן על אדמת ישראל ואנשיה, זוהי מלחמה, ישראל הותקפה במתקפת טרור לא אנושית, ילדים תמימים, אימהות, אבות, סבים וסבתות. ואתם, טיפשים, אומרים שישראל היא הבעיה? אתם צריכים להסתכל על עצמכם ולשאול: 'מי אני? מה אני?'". אמר וויט והוסיף: "נתנו לחמאס כמויות של כסף ובמקום לדאוג לאוכלוסייה הם קנו בזה נשק ואמצעי לחימה להילחם בישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בלי קשר לזאת שלא מבינה דבר
    דניאל 12/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שמתי לב במלחמה הזו שארצות הברית לא פחות אנטישמית מאירופה
    סגור