ויראלי

דני קושמרו מובך על ידי ברהנו טגניה: זו העקיצה שקיבל

טגניה סיפר על איזור הקרבות: "זה ההבדל ביני לבינך דני, אתה עם קלאץ' צעצוע, אני עם קלאץ' אמיתי שהלוחמים חיסלו את בעל הקלאץ' הזה. יש? דני, אז מי הג'אנג'ו האמיתי אני או אתה?", והלוחם לצדו גם עקץ: "אתה צריך לדעת עם מי לבוא דני"
מערכת ice |  3
דני קושמרו והנשק (צילום חדשות 12)
ברהנו טגניה הרשה לעצמו לצחוק קצת על חשבונו של מגיש חדשות 12 הוותיק דני קושמרו, כאשר גם הוא התלווה לחיילי צה"ל בתוך רצועות עזה וחזר עם מזכרת, קצת יותר טובה מזו שקושמרו קיבל.
במהלך הכתבה, אמר טגניה: "זה ההבדל ביני לבינך דני, אתה עם קלאץ' צעצוע, אני עם קלאץ' אמיתי שהלוחמים חיסלו את בעל הקלאץ' הזה. יש? דני, אז מי הג'אנג'ו האמיתי אני או אתה?", והלוחם לצדו גם עקץ: "אתה צריך לדעת עם מי לבוא דני".
טגניה הסביר: "המראות מדהימים: הכול הרוס, הלוחמים שלנו בכל מקום - אזור מלחמה. בתוך מחנה הפליטים הכוח שאליו אנחנו מתחברים עסוק עכשיו בקרב על המסגד הסמוך. יום קודם זוהתה שם חוליית אוייב שירתה מספר רב של פצצות אר-פי-ג'י וביצעה ירי מנשק קל. הלוחמים יורים לעבר המקום הזה עכשיו".
עוד הוא סיפר על איזור הקרבות: "זו אולי נראית שכונה תמימה, אבל הלוחמים מבהירים שהבתים הפרטיים האלה היו מוכנים היטב ללחימה. הלוחמים כבר לא סופרים את כמות אמצעי הלחימה שמצאו כאן מתחילת המבצע. הפעם מצאנו כאן רובי קלאצ'ניקוב". המשפט האחרון הוא סוג
 

כמו כן סיפר: "החוסן של הלוחמים מתחילת הלחימה הוא גבוה בכמה מונים ממה ששיערתי שיהיה ללוחמים שלי", אומר תומר המח"ט. היעד שלהם ברור. "אנחנו לא מתכוונים לזוז מטר מרצמועת עזה לפני שכל החטופים חוזרים חזרה הביתה", מבהיר סרן שטרן. "זו מטרת העל של כולנו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ברהנו מוגלי הישראלי (ל"ת)
    מקפץ לו ברחובות עזה 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    קושמרו גם עיתונאי צעצוע. (ל"ת)
    מיכאל 12/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 1.
    בהרנו אתה מראה יותר מידי ומי מתפלא על הצנזורה
    ישראלי 12/2023/09
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מי אישר את הכתבה ? מה אתם מראים ,איך צהל"ל פועל ??? מספרים איך העסק עובד ,מי יורה מהחלון ולמה הוא לפני הכוחות שנכנסים ,ועוד ועוד . מספיק עם הכתבות האלה ,האוייב ידע עכשיו מתי לא לצאת מהחור ויחכה עם מטען לכח . אנחנו לא בתוכנית ריאלטי אנחנו בדבר האמיתי ומי שנפגע לפעמים זה סופו . לדעתי טמטום ,כאחד שמכיר את העסק מהשטח . בערוץ המתחרה שודרה כתבה על אותו איזור והאחריות גדולה מאוד ללוחמים ושיטת העבודה .
    סגור