תרבות ופנאי

הסוף לסכסוך? אנג'לינה ג'ולי משגרת מסר חריג לבארד פיט

מאז שהכריזו על גירושין ב-2016, מערכת היחסים בין בראד פיט לאנג'לינה ג'ולי שינתה את עורה והפכה למכוערת במיוחדת. כעת, כשהשניים נתונים בסכסוך משפטי על יקב המשותף בצרפת, ג'ולי משגרת לפיט מסר בו היא קוראת לו לשים לכל זה סוף. כל הפרטים
מערכת ice | 
אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט (צילום ויקיפדיה, פייסבוק)
במשך 11 שנה, אנג׳לינה ג׳ולי ובראד פיט היו מהזוגות היפים והנכונים בתעשיית הבידור של הוליווד. לצד קריירה מצליחה על המסכים, השניים תחזקו מערכת יחסים יציבה, הביאו לעולם שלושה ילדים ואימצו עוד שלושה ילדים נוספים. אבל הכל נגמר ב-2016, כשהשניים הכריזו על גירושין. מאז, מערכת היחסים בין הזוג רק הדרדרה כשהיא כללה סכסוכים משפטיים ותקשורתיים כשבחלק מהם מעורבים גם הילדים המשותפים שלהם. 
מזה שלוש שנים, השנים נתונים במאבק משפטי על היקב "שאטו מיראוול" שממוקם בדרום צרפת ונמצא בבעלות משותפת של שניהם. הכל התחיל ב-2021 כשפיט, הגיש תביעה נגד ג'ולי בסך 67 מיליון שקל בגין הפרת הסכם בעל פה שהיה בניהם. ג׳ולי מצידה טענה שהיא סירבה לתת לו לקנות את חלקה ביקב, מאחר ולא רצתה לחתום על הסכם סודיות.  כעת, נדמה ששחר חדש מפציע בין הזוג. 
מסרים חדשים שמעבירה ג׳ולי על ידי עורכי דינה מעריכים שהיא מעוניינת שהוא יבטל את התביעה על מנת שהם יוכלו לשים סוף לסכסוך בניהם.
אתמול (רביעי), בהצהרה שפורסמה באתר PEOPLE, פול מרפי, עורך הדין של ג׳ולי, טוען שעל ידי רכישת החלקה שלה ביקב הוא: ״מנסה להעניש ולשלוט באנג׳לינה על ידי דרישה להסכם סודיות שנועדה לכסות את התנהגותו האישית ואת ההתעללות שלו בה. אנחנו לא מופתעים בכלל שמר פיט חושש למסור את המסמכים שמוכיחים את העובדות הללו״.
בהצהרה, מרפי המשיך והוסיף כי: ״בעוד שאנג׳לינה שוב ושוב מבקשת ממר פיט לסיים את הלחימה ולהתחיל בריפוי המשפחתי שלהם, אין לה ברירה אלא להשיג את הראיות הנחוצות כדי להוכיח שהטענות שלו שגויות״. אנשיו של פיט לא הגיבו לפרסום הבקשה של ג׳ולי. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה