ויראלי

אביה של אנג'לינה ג'ולי תוקף את בתו: "חסרת הבנה"

אביה של אנג'לינה ג'ולי, השחקן ג'ון וויט הידוע בדעות פרו ישראליות תקף את בתו על כך שהאשימה את ישראל בהפצצות מכוונות על הפלסטינים: "ישראל הותקפה בטרור לא אנושי, ואתם טיפשים, אומרים שהיא הבעיה?"
מערכת ice |  4
אנגלינה גולי (צילום Gage Skidmore / flickr)
השחקן ג'ון וויט ידוע בדעותיו הפרו ישראליות, הערב תקף את דברי בתו אנג'לינה ג'ולי שהאשימה את ישראל בהפצצות מכוונות כלפי האוכלוסייה בעזה: "אני מאד מאוכזב מכך שלבתי ולרבים אחרים אין הבנה של כבוד האלוהים" אמר וויט בסרטון שפרסם ברשת הטוויטר ובאינסטגרם והמשיך: "מדובר בהרס ההיסטוריה של אדמת אלוהינו, אדמת הקודש, ארץ היהודים".
 
"הצבא הישראלי מגן על אדמת ישראל ואנשיה, זוהי מלחמה, ישראל הותקפה במתקפת טרור לא אנושית, ילדים תמימים, אימהות, אבות, סבים וסבתות. ואתם, טיפשים, אומרים שישראל היא הבעיה? אתם צריכים להסתכל על עצמכם ולשאול: 'מי אני? מה אני?'". אמר וויט.

השחקן סיים את דבריו: "נתנו לחמאס כמויות של כסף אותו לא חלקו עם העם, במקום זאת הם מייצרים נשק להילחם בישראל. מצד שני לישראל אכפת מבני אדם בשונה מהחיות האלו. ישנו שקר שישראל הורגת חפים מפשע, אבל לכולם ישנו רצון חופשי לעזוב, הם אסירים של ארגון ומדינה ברבריים שמשתמשים בהם כמגינים אנושיים, הילדים הפלסטיניים מנוצלים על ידי החיות הללו וזו תוכניתו של חמאס. ישראל היא זו שהותקפה, היהודים שרדו את השואה וכעת את שואת חמאס".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מרגש מאוד
    מיכל 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרגש מאוד . תודה גון וייט המילים מעודדות מאוד. הטרור היה מחריד אין אחד מעם ישראל שלא איבד משהו. וגם אני מאוד מאוכזבת מבתךאנגלינה שלא מבינה כלום במזרח התיכון. יותר ממליון וחצי אזרחים פונו והם פליטים וישראל דואגת להם לצרכים הומניטרים למזון ותרופות. השאר גם ניסו לשכנע אותם אך שמעו לחמאס והם אלה שמשתפים פעולה עם החמאס. תגיד לבתך אם היא לא מבינה במזרח -התיכון שלא תתערב עדיף לשתוק.
    סגור
  • 3.
    שפו... מרגש ביותר. (ל"ת)
    אלה 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    צדיק בסדום
    אלי 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן צדיק מבורך בסדום. מזהה את האמת הכואבת.
    סגור
  • 1.
    תודה רבה לך מר ויט
    תמר 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בימים קשים שעוברים עלינו בישראל קול כמו שלך הוא כח. תודה רבה לך בשם כל עם ישראל גוד בלס א ריאל פריינד
    סגור