תרבות ופנאי

ג'ניפר לופז מדברת לראשונה על הפרידה מבן אפלק: "כל העולם שלי התפוצץ"

אחרי סיבוב הופעות שבוטל וגירושין מתוקשרים מבעלה, השחקן בן אפלק, ג'ניפר לופז סוף סוף מתייחסת לפרידה המתוקשרת שחוותה: "נהגתי לומר שאני אדם מאושר, אבל עדיין חיפשתי משהו שמישהו אחר יוכל למלא"

מערכת ice | 
בן אפלק וג'ניפר לופז (צילום shutterstock)
ג'יי לו, שהתראיינה לקומיקאית ניקי גלייזר במגזין interview, סיפרה על ההתמודדות שלה עם נושאים של הערכה עצמית וכיצד הם השפיעו על הבחירות שלה בבני זוג:
"להיות ילד אמצעי, זה כאילו אתה לא בראש סדר העדיפויות. זה מוטבע בך. אתה אפילו לא באמת יודע עד שהדברים האלה מתחילים להתבטא במערכות היחסים הבוגרות שלך בפועל. 'הו, נוח לי שהאדם הזה מתעלם ממני. נוח לי שהאדם הזה מתייחס אליי ככה או ככה'".
לופז התייחסה גם לכישלון נישואיה לאפלק והתובנות שיצאו לה משם: "זה היה כאילו כל העולם שלי התפוצץ. אני מבינה עכשיו בצורה הרבה יותר עמוקה, מה שלא אומר שלא אעשה טעויות בעתיד, אבל כשכל הבית שלך מתפוצץ, אתה עומד שם בהריסות ואומר, 'איך אני לא אתן לזה לקרות שוב?' הדברים האלה הם באמת השיעורים. כשאתה מגיע לנקודה שבה אתה חושב שלמדת את הלקחים, ואז זה מתפוצץ לך שוב בפרצוף, אתה מבין. לעולם אל תפסיק להסתכל פנימה, כי זה כל כך קל להאשים את כולם".
לופז הדגישה שהיא מרגישה שהיא יכולה לשמוח ולהיות מאושרת לבד. "להיות בזוגיות לא מגדיר אותי. אני לא יכולה לחפש אושר אצל אנשים אחרים. נהגתי לומר שאני אדם מאושר, אבל עדיין חיפשתי משהו שמישהו אחר יוכל למלא".
הזמרת הודתה לבסוף שהיא לא מחפשת בן זוג כרגע וצחקה שהתובנה שהיא לא צריכה זוגיות כדי להיות מאושרת הגיעה לה אחרי 30 שנות רומנטיקה (ו-4 בעלים).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה