תרבות ופנאי

ג'ניפר לופז חוזרת לשוק: מה גרם לה לפרק את הנישואים עם בן אפלק?

זה כמה חודשים שמתפרסמים דיווחים על משבר בנישואים של צמד הכוכבים ג'ניפר לופז ובן אפלק. כעת, מקורבים לבני הזוג מאשרים שהזוגיות הגיעה לנקודת על חזור - גירושים. כל הפרטים
מערכת ice | 
ג'ניפר לופז ובן אפלק
הזוגיות של צמד הכוכבים ההוליוודים בן אפלק וג'ניפר לופז ידעה עליות ומורדות, החל מהסיבוב הראשון ב-2003 שכלל אירוסין וביטול חתונה כמה שעות לפני תחילת האירוע ועד לחידוש האהבה בניהם לפני שלוש שנים וחתונה בלאס וגאס. כעת, דיווחים חדשים שפורסמו אמש (רביעי), מעידים על כך שהשניים בחרו לפצל כוחות ולהתגרש.
לופז ואפלק מתחזקים קריירה מצליחה וכל אחד מהם שווה לבדו כמה מיליוני דולרים. על פי הפרטים, המסמכים של הסכם הגירושים של הזוג כבר מוכנים וסגורים, אבל שני הצדדים טרם הגישו אותם לרשויות בארה"ב. 
עם יד על הלב, לאור שלל הדיווחים שחלו בחודש מאי על המשבר בנישואי הזוג הידיעה על כך שהשניים בחרו לסיים את מערכת היחסים בניהם, לא הפתיעה את הביצה. מקורבים לשניים חשפו שלאחר ניסיונות פיוס וגישור רבים שנעשו מצד שניהם במהלך השבועות האחרונים, הוחלט על קידום הסכם הגירושים בניהם.
הדיווח מצטרף למידע נוסף שפורסם השבוע על כך שאפלק, רכש לבדו אחוזה יוקרתית. מקורביה של לופז, העידו שהעסקה הזו הייתה עבורה: "ממש דקירה בלב" אולי בגלל שהיא בוצעה גם בסמוך ליום הולדתה שכאמור השנה היא חגגה ללא בעלה. 
מקורב לשניים סיפר כי: "הם סיימו את מסמכי הגירושים לפני חודש - אבל מחכים לזמן הנכון להגיש אותם. ברגע שזה יקרה, שניהם ישחררו במקביל הצהרה משותפת בה יאמרו שיש להם אהבה גדולה אחד לשני ושהם נלחמו קשה כדי שזה יצליח - אבל לא הצליחו".
עוד הוסיף אותו מקורב ואמר: בכנות, בסופו של דבר הם לא הצליחו להגיע לפשרה. מה שהיה להם בעבר נעלם ושניהם הבינו את זה". למרות שהדיווחים על הפרדת הכוחות בין בני הזוג התפשטו ברחבי הרשת, נכון לעכשיו טרם התקבלה תגובה כלשהי מטעמם על הפרשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה