תרבות ופנאי

ג'ניפר לופז חושפת בכאב: "עברתי התעללות, לא רוצה את זה בחיי"

לקראת שחרור האלבום החדש שלה "This is me...now", ג'ניפר לופז משחררת סרט דוקומנטרי ובו היא חושפת כי עברה התעללות והשפלה מצד חלק מבני זוגה, וטענה כי היא "הגיעה לשפל המדרגה". אז איך בסופו של דבר היא הצליחה לצאת מהמשבר?
מערכת ice | 
ג'ניפר לופז (צילום shutterstock)
ג'ניפר לופז היא אחת מהזמרות המצליחות ביותר בתעשייה, וכעת היא משחררת סרט דוקומנטרי לקראת יציאת אלבומה החדשה "This is me… now", במהלכו חושפת מידע אישי במיוחד מחוויות קשות שעברה בעבר.
במהלך הסרט, לופז מספרת על כך שנאלצה להתמודד עם כמה מערכות יחסים רעילות, כאשר בני הזוג שלה נהגו בה באגרסיביות. היא טענה כי עברה תקריות "קשות ומשפילות", ואף הודתה כי "הגיעה לשפל המדרגה". אחד המשפטים שהיא שמעה מאנשים רבים במהלך ימי חייה הוא "אני אוהב אותך", אך לטענתה, הם לא הראו זאת.
"כשאתה נמצא בסיטואציות כל כך לא נוחות וכל כך כואבות, עד שבסופו של דבר אתה פשוט קם והולך. אני לא רוצה את זה יותר בחיי". הזמרת הדגישה את העובדה כי היא ניסתה להשתחרר מהסיטואציות הקשות בהן הייתה נתונה, אך הדבר לא היה פשוט. אחד האנשים שעזרו לה לצאת מהמצב הקשה הוא הפסיכולוג שלה. לופז אמרה כי הוא שאל אותה כיצד הייתה מתנהלת במידה והדבר היה קורה לבתה, והיא אמרה: "אני הייתי אומרת לה לקחת את הרגליים ולעוף משם. אבל עבורי, זה היה כל כך מסובך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה