תרבות ופנאי

לא נותר הרבה: זמר אהוב משתף בפרטים אישיים על בריאותו

אלטון ג’ון מדבר בפתיחות על מצבו הבריאותי הרעוע, חושף את חששותיו לגבי מותו ומשתף בזכות המשפחה והאהבה שמצא בחייו, בסרט התיעודי החדש Elton John: Never Too Late שמוקרן השנה
מערכת ice | 
זמר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אלטון ג’ון, בן 77, הגיע השבוע לניו יורק לפרמיירה של הסרט התיעודי החדש שלו, Elton John: Never Too Late. באירוע, חשף ג’ון פרטים קשים על מצבו הבריאותי, ואמר: “אם להיות כן, לא נשאר ממני הרבה. אין לי שקדים, אין לי תוספתן, אין לי ערמונית, אין לי ירך ימין או ברכיים. למעשה, הדבר היחיד שנותר לי הוא הירך השמאלית שלי – אבל אני עדיין כאן”. הסרט יעלה בדיסני+ ישראל ב13 בדצמבר.
בהצהרה זו, ג’ון התייחס לציניות ביחס למצבו הרפואי, אחרי שהודיע בחשבון האינסטגרם שלו על דלקת עיניים חמורה שסבל ממנה במהלך הקיץ, מה שהוביל לתקופת החלמה ארוכה. בנוסף, הזמר נזכר בהופעתו האחרונה בשוודיה, כחלק מסיבוב ההופעות שלו, והודה לצוותים הרפואיים על התמיכה שניתנה לו.
למרות מצבו הבריאותי, ג’ון הביע אושר בזכות משפחתו, במיוחד בן הזוג שלו, דיוויד פרניש, ושני ילדיהם. “מצאתי אושר שלם ומוחלט כשפגשתי אותו, וזה סיפק אותי כל כך”, אמר ג’ון. בסרט התיעודי, שעוקב אחרי סיבוב ההופעות שלו בשנת 2022, הוא משתף את חששותיו לגבי מותו ואת דאגות בניו. “הם דואגים”, הוא אומר, “אני רוצה לראות אותם מביאים ילדים ומתחתנים, ואני לא חושב שאהיה בסביבה בשביל זה”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה