תקשורת ומדיה

חדש על המסך: סרט דוקו מצמרר עם עדויות מהנובה

מצמרר וחשוב: סרט דוקומנטרי חדש בשם "זריחה שחורה" יגולל את סיפורו של היום השחור ביותר בתולדות מדינת ישראל בו מחבלי חמאס חדרו למסיבה ברעים, רצחו  וחטפו אזרחים תמימים. הסרט ישודר בכאן 11 ובכאן BOX

מערכת ice | 
צילום פלאש 90/ יונתן זינדל
במוצ"ש הקרוב ב-23 לדצמבר, ישודר ב-כאן 11 הסרט הדוקומנטרי "זריחה שחורה- עדויות מהטבח בפסטיבל נובה". הסרט מציג את אירועי ה-7.10.23 במסיבת הטבע שהתקיימה ברעים. 
הסרט מציג את נקודת מבטם של הניצולים ומביא עדויות ראשוניות שלהם שצולמו ימים ספורים אחרי הטבח וטרם פורסמו. כמו כן, יופיעו בסרט סרטונים אישיים שצולמו על ידי צעירים שהיו ותיעדו את האירוע לפני ואחרי המסיבה.  
בין המרואיינים בסרט: תומר וינר ושובל רוברמן, בני זוג ממכמורת שמכרו את מרכולתם בדוכן בפסטיבל. נועם כהן בן 19, צלם מסיבות שהגיע לתעד את המסיבה, שהה במיגונית וניצל במזל אחרי שהתחבא מתחת לגופות של קורבנות. מיכל אוחנה, שעברה לגור בפורטוגל לפני שנה והגיעה לארץ במיוחד לפסטיבל. גלי ועמית עמר שהגיעו יחד למסיבה וחייהם ניצלו אחרי שהתחבאו בתא השירותים הכימיים בזמן הטבח.
הסרט הוא קופרודוקציה ישראלית – גרמנית של היוצרים הישראלים יוסי בלוך, נועם פנחס ודוקי דרור. מטרת היוצרים הוא ליצור מסע הסברה עולמי על שקרה באותה שבת ארורה.  גרסה מקוצרת של הסרט שודרה כבר ברשת הטלוויזיה הציבורית בגרמניה ובצרפת. כאמור, הגרסה הארוכה תשודר בבכורה ב- כאן 11 ביום שבת אחרי החדשות. עד כה, הסרט נמכר לרשתות טלוויזיה בברזיל, בלגיה, דנמרק ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה