תרבות ופנאי

סאונד השנה של ice תשפ"ד: זה השיר ששמעתם בכל מקום אפשרי

אין מקום שהספקתם להיות בו הקיץ ובו לא השמיעו את השיר הזה, שהפך ללהיט של קיץ 2024. אחרי שנה לא פשוטה של מלחמה הוא עשה מצב רוח טוב, וגרם לנו להרגיש, גם אם זה רק לכמה רגעים, שאנחנו מדינה נורמלית יחסית. סאונד השנה של אתר ice
אפרת קרסנר | 
סאונד השנה (צילום shutterstock)
שחר טבוך הוא ההוכחה שמספיק להיט אחד גדול בטיקטוק בשביל לפרוץ לתחנות הרדיו ולטלוויזיה. 25,400 סרטונים עלו בטיקטוק עם הסאונד של "נאדי באדי" והיד עוד נטויה.
טבוך שכבר נמצא תקופה לא קצרה בתעשיית המוזיקה והוציא מספר להיטים לפני "נאדי באדי" ("מישבאלי", "מנגל"), שלא זכו לאותה רמה של פרסום כמו הלהיט שלו עם אגם בוחבוט.
אין ספק גם שהחיבור שלו עם הזמרת הצעירה העניק מימד נוסף לשיר, שגרם לו להתפוצץ בטיקטוק. משם הדרך לפלייליסט של גלגלצ כבר הייתה קצרה, מה שזיכה את שחר טבוך בחותמת המיינסטרים הישראלית.
השילוב בין עברית ואנגלית והקול היפיפה של אגם, יחד עם קצת קריצה וציניות לקהל הצעיר בני דור ה-Z העניקו לו כרטיס כניסה להיכל התהילה של השירים הקליטים והמואזנים ביותר בקיץ של 2024.
 
בעקבות "נאדי באדי" שחר שחרר סינגל נוסף ומוצלח יחד עם הזמרת מרגול ("עממיה"). הסינגל לא זכה לאותה רמת הצלחה אך הספיק לעורר עניין רב בתעשיית המוזיקה ובתקשורת, ובעיקר בשל העובדה שמפורסמים רבים משתתפים בו. גם בקליפים הקודמים של שחר טבוך השתתפו שחקנים וזמרים מוכרים - כדוגמת נועה קירל, נועה אסטנג'לוב, אמה אלפי, עדן אלנה, קים אור אזולאי ועוד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה