תרבות ופנאי

מנחת הטלוויזיה מאושרת בחדר הלידה: "ברוך הבא ילד שלנו"

מנחת הטלוויזיה קורין גדעון מרבה לשתף את עוקביה במתרחש בתקופת ההריון שלה, שלישי תוך 3 שנים וכעת היא ילדה לעולם את בנה. היא שיתפה תמונה מרגשת מחדר הלידה כשהיא אוחזת הרך הנולד וכתבה: "אתה אור גדול בתקופה אפלה ועצובה"
מערכת ice | 
קורין גדעון ילדה (צילום מסך מתוך האינסטגרם של corringideon)
מנחת הטלוויזיה שהטריפה את הרשת עם שלושה הריונות תוך שלוש שנים, קורין גדעון, בישרה לפני זמן קצר (רביעי) לעולם כי היא ילדה את בנה, שיהיה אח לשני ילדיה, אלונה ורפאל.
היא שיתפה תמונה מרגשת מחדר הלידה בה היא אוחזת את בנה שזה עתה נולד ומזילה דמעות של אושר גדול. לצד התמונה צירפה ברכה מרגשת לבנה, לצד התקופה הקשה והמאתגרת שאנו עוברים במדינת ישראל.
לצד התמונה המרגשת מחדר הלידה אותה שיתפה גדעון בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה: ברוך הבא ילד שלנו. אתה אור גדול בתקופה אפלה ועצובה.. הלוואי שתגדל לעולם טוב יותר. מתפללים שכל המשפחות יזכו לחבק את האהובים שלהם במהרה".
כזכור, רק לאחרונה גדעון חגגה לבנה רפאל יום הולדת שנתיים והקפידה לתעד כל רגע מיום האירוע המרגש. היא צילמה את עוגת השוקולד שאפתה במיוחד עבורו ושיתפה את התמונה עם עוקביה. לצד התמונה, כתבה גדעון: "יום הולדת שנתיים זה הראשון שהם באמת מבינים ובעניין. אין התרגשות כזאת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה