תרבות ופנאי

השחקן האהוב עוקץ את בן גביר: "חול יכול להיות אויב מר ואכזר"

טוביה צפיר התייחס לאירוע השלכת החול על השר איתמר בן גביר בפוסט משעשע באינסטגרם. הקומיקאי והשחקן האהוב עקץ את בן גביר על ידי אזכור סצנה אייקונית מתוך הסרט "גבעת חלפון אינה עונה" שבו כיכב. טוביה צפיר: "מי כמוני יודע כמה חול יכול להיות אויב מר ואכזר"

מערכת ice |  1
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יוסי אלוני)
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר עלה לכותרות לאחר שנועה גולדנברג, אחת המתרחצות בחוף הים גאולה בתל אביב, השליכה לעברו חול. כידוע, אותה צעירה שוחררה למעצר לבית לאחר שעברה מספר חקירות בנושא. 
בעקבות אותו אירוע חריג שהתקיים בחוף הים גאולה בתל אביב, מיהר השחקן והקומיקאי טוביה צפיר לעקוץ את השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר. צפיר, אשר כיכב בסרט "גבעת חלפון אינה עונה", בחר לעקוץ את השר לביטחון לאומי על ידי אזכור סצנה אייקונית מתוך אותה יצירה קולנועית מוכרת: "איתמר בן גביר, מי כמוני יודע כמה חול יכול להיות אויב מר ואכזר. אני כבר 48 שנים, מאז צילומי 'גבעת חלפון', עוד מנסה להיפטר ממנו".

אירוע השלכת החול אל עבר השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, עורר סערה תקשורתית וציבורית רחבה. מוריה אסרף, הכתבת הפוליטית של חדשות 13, הביעה את עמדתה בנושא היחס המקל שקיבלה נועה גולדנברג בעקבות מעשה נגד השר בן גביר. 
"שומעת זעזוע גדול על כך שהבחורה שזרקה חול לעבר שר בממשלת ישראל עומדת בפני הגשת כתב אישום. אני רק תוהה מה היה קורה אילו הבחורה המדוברת הייתה מגיעה מרקע אחר, עם שם משפחה אחר - והשר שאליו הופנתה האלימות היה מגיע ממפלגה אחרת, ומי שהיה עומד בראשות הממשלה היה אדם אחר. האם גם אז היינו רואים כזו הכלה לאלימות כלפי נבחרי ציבור?".
עוד כתבה הכתבת הפוליטית של חדשות 13: "כל שוחרי הדמוקרטיה הם הראשונים שצריכים לגנות ולהוקיע התנהגות שכזו. או שאולי הם בעצם רוצים דמוקרטיה מאוד ספציפית, כזו שבה רק דעתם מתקבלת. אגב לדמוקרטיה כזו יש שם אחר. קוראים לזה דיקטטורה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הזקן הנרגן עלה מהנפטלין. צפיר במירעו (ל"ת)
    אופיר 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור