תקשורת ומדיה

ינון מגל נגד בנק לאומי: "מנסה להתחנף לימין אבל זה לא יעבוד"

ינון מגל נגד בנק לאומי: העיתונאי פרסם בחשבון ה-X שלו מודעה על קיום כנס ירושלים בשדרות, עליו אחראים בנק לאומי, עיתון שבע וערוץ שבע. לצד המודעה שפרסם, כתב ינון מגל: "בנק לאומי מנסה להתחנף לימין אבל עם חרם על ערוץ 14 זה לא יעבוד"

מערכת ice | 
ינון מגל, חנן פרידמן (צילום Magma Images, מסך ערוץ 14, פלאש 90)
ינון מגל, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14, פרסם מוקדם יותר היום (ראשון) מודעה של בנק לאומי, עיתון שבע וערוץ בשבע על קיום כנס ירושלים בשדרות, אשר מפגיש אנשי אקדמיה, תרבות, חברה ופוליטיקה לדיונים על נושאים שעלו על סדר היום הציבורי והתקשורתי. 
כידוע, העיתונאי ינון מגל עומד בראש חרם הצרכנים נגד בנק לאומי, בשל הטענה כי הבנק החליט שלא לפרסם את הקמפיין האחרון שלו, בו כיכב הזמר עומר אדם, בערוץ 14. לאחר שפרסם את המודעה על קיום כנס ירושלים בשדרות, עליה אחראים בנק לאומי, עיתון שבע וערוץ שבע, כתב העיתונאי ינון מגל: "בנק לאומי מנסה להתחנף לימין אבל עם חרם על ערוץ 14 זה לא יעבוד". 
 

כזכור, בחודש יולי האחרון פנה מגל לזמר האהוב עומר אדם במסר ברור דרך חשבון ה-X שלו (לשעבר טוויטר): "שלום שוב עומר אדם, לא משנה כמה שילמו לך, אתה לא יכול להרשות לעצמך לפגוע בקהל שלך, ולייצג בנק שמתנהג כמו מאפייה". 
על רקע מאבקו הנחוש של ינון מגל נגד בנק לאומי, ציין העיתונאי: "בנק לאומי מתנהג כמו מאפיה. אם מישהו חושב שהוא עדיין חי בימים שבהם התעללו בימין וסתמו לו את הפה אז הוא טועה טעות גדולה. הימים האלה עברו חלפו. אנחנו לא נשתוק מול בנק שעולה בקמפיין עם עומר אדם, ב-15 מיליון שקל בכל המדיות האפשריות ומחרים את צופי ערוץ 14. הם ישלמו את המחיר. וזו רק ההתחלה". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה