תרבות ופנאי

נסרין קדרי בדמעות על הבמה: מה גרם לזמרת להפסיק הופעה?

צמד הזמרות האייקוניות, נסרין קדרי וזהבה בן, נעלו הערב את פסטיבל בריזה באשקלון והופיעו זו לצד זו על הבמה. קדרי, שנשברה משיר שהזכיר לה את סבלן של משפחות החטופים והחטופות, נאלצה לעצור את שירתה

מערכת ice | 
נסרין קדרי (צילום אינסטגרם/ נסרין קדרי)
ערב מרגש במופע נעילת הפסטיבל הגדול של קיץ 2024, פסטיבל בריזה באשקלון. שלושת ימי הפסטיבל שזימנו לעיר הדרומית כוכבים כמו משה פרץ, איתי לוי אודיה וששון שאולוב, הגיעו לשיא ברגע מצמרר על הבמה.
נסרין קדרי, הנמצאת בהיריון שני ומתקדם פרצה בבכי על הבמה בזמן שביצעה עם הזמרת האגדית זהבה בן את השיר "חיים שלי", המוכר גם מהמילים: "כי אין בעולם אהבה כמו אהבה של אימא".
נסרין קדרי וזהבה בן על הבמה | צילום באדיבות נתנאל מויאל יחסי ציבור
השיר, שהוקדש לכל האימהות הלביאות והדואגות ולשובם של החטופים והחטופות שבני משפחתם כואבים יום-יום את העדרם, הסעיר את קדרי. הזמרת, שלא יכלה להמשיך את הדואט המרגש, הותירה את הבמה לזהבה בן שחיבקה את חברתה וניגבה בעצמה את הדמעות מעיניה, בזמן שהקהל שר עם הזמרות ומעודד אותן.
לקדרי היה אירוע דומה בחודש שעבר כאשר הקדישה את השיר "גיבור של אמא", ללוחמי גולני שהיו בהופעתה ואיבדו את חבריהם. קדרי, שייחדה את השיר "לכל האימהות של הגיבורים שלנו", נשברה בזמן הביצוע בדמעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה