תרבות ופנאי

אחרי ההצלחה המטאורית של שובר הקופות: האם מארוול בדרך לשיא נוסף?

הכריכה של חוברת הקומיקס הראשונה של סופרמן נמכרה ב-6 מיליון דולר, אבל עכשיו נראה כי נמצא לה מתחרה ראוי - דדפול. הכותר שהציג לראשונה את הדמות האהובה צפוי לעמוד למכירה פומבית בקרוב. האם אתם יכולים להרשות לעצמכם את פיסת ההיסטוריה הזאת?
מערכת ice | 
דדפול וולברין (צילום פורום פילם)
בזמן שהסרט בכיכובו שובר את הקופות של אולמות הקולנוע, נראה שהאנטי-גיבור האהוב של מארוול בדרך להישג נוסף. ב-CNN דווח אתמול (שישי) כי איור הכריכה של חוברת הקומיקס הראשונה בה מופיע דדפול עשויה לשבור את שיא העולם עבור איור הכריכה היקר ביותר שאי פעם נמכר, במידה והמכירה הפומבית תגיע ליעד שהוצב. 
בית המכירות הפומביות הריטג' (Heritage) אחרי על מכירת הכריכה שנוצרה על ידי אומן הקומיקס הידוע רוב ליפילד בשנת 1991. המכיר המבוקש עבור הפריט הוא 7.5 מיליון דולר. אם באמת יתקבל סכום זה תנצח המכירה את המחזיק הקודם בתואר - סופרמן, שאיור הכריכה של החוברת הראשונה שלו הוא מחזיק שיא העולם הנוכחי לאחר שנמכר ב-6 מיליון דולר.
דדפול הוצג לראשונה בחוברת של "המוטנטים החדשים", שבאופן מפתיע הייתה כישלון מסחרי. למרות זאת, מאז הפכה הדמות לאהובה במיוחד, ורוב ליפילד מספר כי הוא מקבל מכתבי מעריצים רבים כל-כך שלטענת מארוול זאת הדמות שמקבלת הכי הרבה מכתבים. בעלי החוברת רכש אותה לראשונה לפני 20 שנה ומאז סירב למכור אותה. נראה כי העלייה בפופולריות של הדמות וההצלחה המטאורית של הסרט שובר הקופות, שגם זכה לביקורות חמות במיוחד, הובילו אותו להאמין כי כעת הוא הזמן הנכון להיפרד מהכותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה