תרבות ופנאי

קיץ של שוברי קופות: זה הסרט שהרוויח 96 מיליון דולר בסופ"ש אחד

דדפול ו-וולברין רושם הישגים מרשימים במיוחד. הישג לא פעוט עבור סרט המדורג בסיווג צפייה R. גם הסרטים הקודמים בסדרה הצליחו בקופות ושברו שיאים, אבל הנוכחי צפוי לעקוף את כולם. וגם הלהיטים המצוירים מפציצים 
מערכת ice | 
קולנוע (צילום pexels)
העולם כולו חיכה לצפות בסרט "דדפול ו-וולברין", כעת, נראה כי הציפיה תורגמה גם להכנסות גדולות במיוחד בקופות. על-פי דיווח ה-CNN שפורסם אתמול הסרט הרוויח בקופות 96 מיליון דולר בשוק האמריקני בליל הבכורה שלו. גורמים מעריכים כי הסרט צפוי להגיע להכנסות של יותר 200 מיליון דולר במהלך סוף השבוע הראשון של שידוריו. 
זוהי אבן דרך משמעותית במיוחד עבור סרט המדורג בסיווג צפייה R. גם הסרטים הקודמים של דדפול זכו לנתונים מוצלחים במיוחד, והסרט הראשון שבר בשנת 2016 את השיא לסרט המכניס ביותר בסוף-שבוע הבכורה. אבל אם הסרט הנוכחי יעמוד בציפיות הוא צפוי לעקוף את כולם. בינתיים, גם הצופים והמבקרים מדווחים כי ההתרגשות מוצדקת. הסרט זכה לציון של 97% באתר Rotten tomatoes.  
הקיץ האחרון היה רווחי במיוחד בקופות האמריקניות. הקול בראש 2 הכניס מכירות גבוהות במיוחד, וזכה להיות סרט האנימציה המכניס ביותר בכל הזמנים. אבל גם סרטים שמיועדים לקהל מבוגר יותר כמו "מקום שקט היום הראשון", "בחורים רעים" ועוד. גורמים מעריכים כי בסוף השנה ההכנסות ממכירות הכרטיסים צפויות לעמוד על יותר מ-8 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה