שיווק ופרסום

דדפול הכניס 443 מיליון דולר בפתיחה: מארוול רושמת שיא חדש

הסרט "דדפול ווולברין" של מארוול יצא לאקרנים בקול תרועה רמה, והפתיחה שלו נחשבת כאחת הטובות בהיסטוריה, בכל הקשור למכירות. ההערכות שהסרט יכניס כ-200 מיליון דולר התבררו כמוצדקות ואף עברו אותן
מערכת ice | 
דדפול וולברין (צילום פורום פילם)
הציפייה של מעריצי סרטי מארוול המושבעים תורגמה להכנסות ענק בקופות, כאשר פורסם כי הסרט "דדפול ווולברין" הרוויח בקופות 96 מיליון דולר בליל הבכורה שלו. גורמים העריכו כי הסרט צפוי להגיע להכנסות של יותר 200 מיליון דולר במהלך סוף השבוע הראשון של שידוריו, כאשר ההערכות דיברו על השוק האמריקני בלבד. 
היום (שלישי) דווח ברשת CNN כי ההערכות התבררו כמוצדקות מאחר ואכן הסרט הכניס בשוק האמריקני כ-211 מיליון דולר, כאשר בשוק הבינלאומי הסרט הכניס סכום עצום של לא פחות מ-443 מיליון דולר.
יציאתו לאקרנים של הסרט שפתח בסערה והסעיר את המעריצים, הביאו כאמור למכירות בסכומי עתק, מה שהביא את המותג מארוול להיות המרוויח ביותר בהיסטוריה של התעשייה, עם מכירות של למעלה מ-30 מיליארד דולר.
כזכור, לאחרונה נודע כי ריי צ'אן, שהוכר בזכות עבודתו כמפיק סרטי מארוול המצליחים, הלך לעולמו. מטעם מארוול פרסו הודעת הספד וכתבו: "ריי היה בראש ובראשונה חבר טוב של כולם באולפנים. הוא היה מוכשר והביא יצירתיות ותשומת לב לפרטים של כל פריים בסרטים עליהם עבד. הצליח להוציא את המיטב מכל מחלקה בה עבד. אנחנו הרוסים מהפטירה שלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה