תרבות ופנאי

ההופעה בוטלה והמעריצים הישראלים התאכזבו: "על סף בכי"

הופעותיה של הזמרת טיילור סוויפט התבטלו באוסטריה בעקבות מעצר שני החשודים שנשבעו אמונים לארגון המדינה האסלאמית ותכננו פיגוע בהופעות. מעריצה ישראלית שקנתה כרטיס סיפרה ל-ice: "אמרו לי שהיא ביטלה, לא האמנתי" 
אפרת קרסנר |  2
טיילור סוויפט (צילום shutterstock, יוטיוב/ Taylor Swift)
הרשת געשה אמש (רביעי) בעקבות מעצר שני החשודים שהודו כי תכננו לבצע פיגוע בהופעותיה של הזמרת טיילור סוויפט בווינה. בעקבות החשד לניסיונות פיגוע מצד מחבלים נוספים הוחלט לבטל את כל הופעותיה באוסטריה בסוף השבוע הקרוב.
ישראלים רבים קנו כרטיסים להופעות של הזמרת בסיבוב ההופעות שלה באירופה, ואלו שטסו לחו"ל להופעות באוסטריה התאכזבו לגלות שכל ההופעות של הזמרת התבטלו.
המעריצה הישראלית בת ה-18 נועה בלינשטיין מנס ציונה סיפרה ל-ice כי שילמה לא מעט כסף עבור הכרטיסים: "זה כרטיסים ממש טובים, זה מה שמבאס, היינו בהלם שהשגנו בכלל". בלינשטיין אמרה כי תכננה לטוס להופעה דרך בודפשט ביחד עם חבר: "תכננו את זה מאז שהיא פתחה את ההופעות ממש מזמן, הכרטיסים יקרים".
בלינשטיין הסבירה מדוע טיילור סוויפט היא אחת הזמרות האהובות עליה: "אנחנו מאוד מתחברים למילים שבשירים שלה, אם קוראים באמת לעומק, מבינים שיש משמעות מאחורי הרבה שירים שלה".
כמו כל הישראלים גם היא התאכזבה מאוד לגלות שאף הופעה לא תתקיים: "חבר שלי התקשר אליי ואמר לי שהיא ביטלה ולא האמנתי. אני על סף בכי, עכשיו אנחנו מסדרים את כל הדברים כדי לראות מה נעשה במקום ההופעה".
בלינשטיין סיפרה כי תכננה גם להכיר מעריצים ומעריצות בהופעה בחו"ל אך זה לא יצא לפועל בסוף: "קהילת הסוויפטיות בארץ מדהימה, אז התרגשנו בטירוף לפגוש את כולן".
יממה לפני ההופעה תיעד מעריץ ישראלי מטוס שהיה עמוס במעריצים ישראלים שטסו לראות את סוויפט בווינה, בזמן שהם שירים את שיריה. משתמשים רבים בטיקטוק הגיבו לסרטון לאחר ביטול ההופעה של טיילור סוויפט והביעו אכזבה על כך.
 
@ray17071990 הופעה 2 התחלנו 🥳🇦🇹 #taylorswift #theerastour #vienna #טיילורסוויפט ♬ צליל מקורי - Ray

נזכיר כי הופעותיה של הזמרת טיילור סוויפט באוסטריה בוטלו, למרות שיש שני חשודים שנעצרו מכיוון שפי החשד, מלבדם היו מעורבים במזימה מחבלים נוספים, ולכן הוחלט שלא לקיימן. במעצר נמצאו חומרים כימיים, ונבדק אם הם היו מיועדים להיות חלק מפצצה.
כוכב 'ארץ נהדרת' של קשת 12 אוראל צברי, יחד עם אשתו סיון תם, המריאו לווינה להופעה של טיילור סוויפט שהייתה אמורה להערך בעוד ימים ספורים, אלא שבשל התרעה חמורה על תכנון פיגוע מצד דאע"ש בהופעה, היא בוטלה. 
תם ייבבה בשולחן במסעדה לאחר משמע ההודעה: "אני בחודש שישי, באתי עד לפה, כולי עם רגליים מתנפחות, מה הקשר לבטל? מטומטמת", גם בעלה ניסה לנחם אותה, אבל זה לא עבד והיא פרצה בבכי יחד עם חברותיה שהצטרפו.
 
@sivantam Waited for a year for this once of a lifetime expirience and Spent so much time and money and its not happening #viennaerastour #erastour #taylorswift @Taylor Swift @Taylor Nation ♬ All Too Well (10 Minute Version) (Taylor's Version) (From The Vault) - Taylor Swift

צברי כתב: "שיט, נועה בהלם, סיון בהכחשה, יהל מתפרקת, אחת הארוחות העצובות שחוויתי", כל זאת שהוא מתעד בזמן אמת את התגובות של אשתו וחברותיה לפרסומים סביב מסע ההופעות של סוויפט באוסטריה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כמה עצוב
    מוני 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מההודעות הקשות ביותר שקיבלנו מאז ה7/10 ... החיים של אשתו כבר לא יחזרו להיות כפי שהיו..
    סגור
  • 1.
    רמז להשתייכותו של הרוצח מאנגליה לדאעש? (ל"ת)
    ניניו 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור