תרבות ופנאי

גיא לרר חושף תיעוד מרגש: "תודה על הכל, זה בזכותך"

בפוסט מרגש שפורסם ברשת החברתית "אינסטגרם", גיא לרר הודה על פעילותו הנרחבת של מנהל סופר "הצינור". גיא לרר: "חוץ ממנהל הסופר שלנו הוא כבר משמש כעובד הסוציאלי השכונתי - בכל פוסט שאני כותב בפייסבוק של ב״ש כל התגובות זה רק על היחס המדהים שלו ושל הצוות באופן שגורם לי לחשוש שהעסק מצליח יותר בגללם ופחות בגלל הפורמט"

מערכת ice | 
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)

"לא יודע מה מספרים לכם על מפלס הלחץ אצל אזרחי ישראל אבל סופר הצינור פורק לחתיכות ביומיים האחרונים. המדפים והמחסנים ריקים, קרעי ארגזים קרועים על הרצפה והסיבה שאני יכול לצייץ על זה על כוס אספרסו ולא להירמס תחת רגלי ההמון, היא האיש המופלא הזה: יאיר שמואלי", כך כתב גיא לרר, מגיש תוכנית הטלוויזיה "הצינור" בערוץ 13.

לאחר שהכריז כי במסגרת פרויקט "עוטפים" נתרמו וחולקו כ-18 מיליון שקל והוסיף כי התרומות לאתר לא פוסקים,  לרר פרסם היום (שישי) פוסט ברשת החברתית "אינסטגרם" ובו הודה על פעילותו הנרחבת והמבורכת של מנהל סופר "הצינור", יאיר שמואלי. 
בפוסט המרגש, כתב לרר: "חוץ ממנהל הסופר שלנו הוא כבר משמש כעובד הסוציאלי השכונתי - בכל פוסט שאני כותב בפייסבוק של ב״ש כל התגובות זה רק על היחס המדהים שלו ושל הצוות באופן שגורם לי לחשוש שהעסק מצליח יותר בגללם ופחות בגלל הפורמט. חוץ מזה הוא גם גבר מאוד נאה והתאום הבלתי רשמי של סרג׳י רוברטו".

(צילום: guylerer@)

עוד כתב לרר: "אם כל זה גורם לחשוב שאני אגיד שהוא רווק, אז לא, איש משפחה למופת. גם זה. תודה על הכל אחי, זה רק סופר אחד קטן, אבל אתה כבר רואה בעיניים שלך מה הוא עושה - הרבה, המון, בזכותך".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה