תרבות ופנאי

עדן פינס חושפת דרמה רפואית: "הגוף שלי מפורק"

עדן פינס הפתיעה את העוקבים: הדוגמנית הצעירה שיתפה את העוקבים שלה ברשת החברתית כי היא לא פקדה את מכון הכושר כמעט חודש וזאת בגלל שלקתה במחלת הקורונה. עדן פינס: "שלושה שבועות שלא התקרבתי למכון אחרי תקופה שנתתי הכל. חטפתי קורוני באיביזה ומאז הגוף שלי מפורק"

מערכת ice |  1
עדן פינס (צילום אינסטגרם/ עדן פינס)
עדן פינס, מרבה לשתף את עוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם" בחייה המעניינים. אמש (שני) פרסמה הדוגמנית תמונות חושפניות ברשת החברתית "אינסטגרם" ובכך עוררה זעם בקרב הגולשים. "תשמרי קצת לעצמך, למה אנשים צריכים לראות את הפטמות שלך", "פשוט מביך וחסר כל כבוד כלפי עצמך", היו רק חלק מהתגובות שקיבלה עדן פינס מהעוקבים שלה ברשת החברתית. 
אתמול (שני) פקדה עדן פינס את מכון הכושר, לאחר כמעט חודש שבו לא הגיעה לאימונים תכופים כיאה לדוגמנית על.  בסטורי שפרסמה ברשת החברתית "אינסטגרם", כתבה: "שלושה שבועות שלא התקרבתי למכון אחרי תקופה שנתתי הכל".
בהמשך הסטורי, כתבה הדוגמנית הצעירה: "חטפתי קורוני (קורונה) באיביזה ומאז הגוף שלי מפורק. היום עשיתי ריסטארט עם פילאטיס, דיקור ותמציות. עכשיו אין תירוצים". כזכור, אמש (שני) התמודדה עדן פינס עם לא מעט ביקורות לאחר שהעלתה תמונות חושפניות לרשת החברתית.

(צילום: edenfines@)
בתמונות, לבשה פינס שמלה שקופה אשר לא השאירה מקום לדמיון. בעקבות כך, לא מעט גולשים מיהרו לתקוף את הדוגמנית וכתבו לה:  "תלכי ערומה וזהו, למה השמלה?", "פטמות זה הגבול, זה כבר מוגזם", "אישה חזקה לא צריכה להתפשט בשביל להרגיש כוח ועוצמה". 
לצד התגובות השליליות, קיבלה הדוגמנית גם תגובות חיוביות. בין השמות הבולטים שהרימו לדוגמנית המפורסמת היא הזמרת עדן בן זקן שכתבה:  "פצצה! יש שמועות שמוחמד דף עלה מהמנהרה כד שתהיה לו קליטה לראות את התמונה ואז פירקו אותו". אשת העסקים ניקול ראידמן מיהרה לתמוך בדוגמנית וכתבה: "מי שהכי יפה בישראל, עם הגוף הכי מושלם, זו גברת עדן פינס! לא רק טוסיק הכי יפה, גם נשמה טהורה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתת ללקק לה את הפיטמה השחומה שלה (ל"ת)
    שקד 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור