תרבות ופנאי

אביבית בר זוהר נחשפת: לא תאמינו איך היא נראתה כפעוטה

אביבית בר זוהר לא מפסיקה להפתיע את העוקבים שלה ברשת החברתית "אינסטגרם". הידוענית פרסמה תמונה שלה כפעוטה, בכדי להסביר לעוקבים שלה כי היא מעוניינת לבצע שינוי מהותי בשערותיה: "בדיוק מסבירה ללזאר שאני רוצה תוספות בצבע שנולדתי איתו"

מערכת ice | 
אביבית בר זוהר (צילום אינסטגרם/ אביבית בר זוהר)
לאחר שהציגה תיעוד חריג במיוחד מהאימון האישי שלה, אביבית בר זוהר מפתיעה שוב את העוקבים שלה ברשת החברתית "אינסטגרם". אביבית בר זוהר, כוכבת תוכנית הריאליטי "האח הגדול", מרבה לבצע שינויים במראה החיצוני שלה.
הידוענית ציינה בפני עוקביה כי היא נפגשה עם מעצב השיער לאזר לוי וביקשה ממנו לבצע שינוי מהותי במראה החיצוני שלה: "בדיוק מסבירה ללזאר שאני רוצה תוספות בצבע שנולדתי איתו. בואו נראה מה תהיה התוצאה". לצד זאת, שיתפה אביבית בר זוהר תמונה שלה בהיותה פעוטה. 


(צילום:avivitbarzohar@) 
לאחר שמעצב השיער המוכר נענה לבקשתה, שיתפה אביבית בר זוהר במהפך האישי שלה וכתבה: "שיער של נסיכות". כוכבת "האח הגדול" לא מסתירה דבר מהעוקבים שלה ברשת החברתית "אינסטגרם". מוקדם יותר היום (ראשון),  סיפרה הידוענית על מה שמעסיק אותה בימים אלו: "לפני כשבוע וחצי עברתי תאונה. מחפשת עורך דין שמתעסק בזה, רק תותח על". 
כזכור, בריאיון שהעניקה בר זוהר ליפעת הללי אברהם, סיפרה בכאב על הרצון העז להיות אמא בגיל 42. "יש לי את הביציות שהקפאתי ברוך השם, יש לי הכל מסודר, ובעזרת השם שאני ארצה, אני מתכוונת בחודשים הבאים לעשות עם זה משהו ואני עוד לא החלטתי איך וממי אבל אני הולכת לעשות את זה. אני הולכת לעשות את הצעד הזה". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה