תרבות ופנאי

אביבית בר זוהר חושפת תיעוד חריג: "אני חייבת לקבל עונש"

אביבית בר זוהר ממשיכה להפתיע את העוקבים שלה. כוכבת הריאליטי שיתפה סרטון ברשת החברתית "אינסטגרם" עם המאמן האישי שלה, אשר זעם עליה כי היא לא פקדה את מכון הכושר למעלה משנה. כיצד הגיבה אביבית בר זוהר? צפו בסרטון המשעשע
מערכת ice |  3
אביבית בר זוהר (צילום יוטיוב/ yes tv)
אביבית בר זוהר, כוכבת תוכנית הטלוויזיה "האח הגדול", ממשיכה להפתיע את עוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם". לאחר שסיפרה בריאיון ליפעת הללי אברהם על הרצון להפוך לאמא בגיל 42 והקשיים שחוותה במערכת היחסים האחרונה, היום (שלישי) מפרסמת אביבית בר זוהר סרטון משעשע במיוחד. 
בסרטון שהעלתה לרשת החברתית "אינסטגרם", אביבית בר זוהר תיעדה את עצמה במכון כושר, לצד המאמן האישי שלה. "מה את מצלמת? תתחילי להתאמן, את צריכה לקבל עונש", כך זעם המאמן האישי על  הידוענית. בעקבות כך, ענתה אביבית בר זוהר: "אני התנהגתי לא יפה, אני לא באתי לאימון". לטענת המאמן האישי של הידוענית, אביבית בר זוהר לא פקדה את מכון הכושר יותר משנה. 
אביבית בר זוהר, כוכבת "האח הגדול", המשיכה להשתעשע עם המאמן האישי שלה ושאלה אותו מה העונש שתקבל בעקבות אי הגעתה לחדר הכושר בשנה האחרונה. בתגובה לכך, ענה לה המאמן: "לקשור אותך פה על המכונה ואת תהיי מיס מיאמי". בסטורי שפרסמה ברשת החברתית, כתבה אביבית בר זוהר בשעשוע לעוקביה: "אני חייבת לקבל עונש". 
 
כזכור, בריאיון ליפעת הללי אברהם, סיפרה אביבית בר זוהר על המערכת היחסים האחרונה שלה, הקרבה לדת והרצון להיות אמא בגיל 42. בפודקאסט של הללי אברהם, התייחסה אביבית בר זוהר על החלום להפוך לאמא ועל התהליך שהיא עוברת בימים האחרונים למימושו.
"יש לי את הביציות שהקפאתי ברוך השם, יש לי הכל מסודר, ובעזרת השם שאני ארצה, אני מתכוונת בחודשים הבאים לעשות עם זה משהו ואני עוד לא החלטתי איך וממי אבל אני הולכת לעשות את זה. אני הולכת לעשות את הצעד הזה", כך סיפרה אביבית בר זוהר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    למה כל כלומניקית מתכנית טלויזיה
    רונינ 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    היא סלבריטי? למה יש צורך להפוך כל אפסוסית למישהו ששווה לדווח עליה? הגברת הזו היא תצוגה מביכה של התנהגות מזונזנת,טפשות ופרסומ. לניתוחים פלסטיים. די.
    סגור
  • 2.
    איכס. מדברת שטויות ומביכה ממש. איפה טיפת כבוד עצמי. (ל"ת)
    ניר 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    זקנה מטורללת ולא יציבה (ל"ת)
    עומר 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור