תרבות ופנאי

כוכב "האח הגדול" על ההחלטה השערורייתית: "זה יצר את מה שרציתי"

לאחר שהחליט להציב שלט חוצות ענק באיילון בו נכתב כי "תינוק יהודי שווה יותר" בתגובה להשוואתו החריגה של העיתונאי גדעון לוי בין תינוקות יהודים לתינוקות עזתים, גיא איתן מתייחס לסערה התקשורתית שנוצרה סביבו. גיא איתן: "התכוונתי לתינוק יהודי מול תינוק עזתי, לא התכוונתי לערביי ישראל"  

מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
לאחר שעורר סערה תקשורתית נרחבת בשל הצבת שלט חוצות ענק, עליו שילם 37.5 אלף שקל ובו נכתב כי "תינוק יהודי שווה הרבה יותר", גיא איתן, כוכב "האח הגדול" מתייחס לתגובות השליליות שקיבל בעקבות כך. 
כזכור, איתן התייחס לריאיון של גדעון לוי בתוכנית "הצינור", במהלכו ביצע העיתונאי השוואה בין תינוקות יהודים לבין תינוקות עזתים. גדעון לוי התייחס לאמירותיו החריגות של הזמר רוג'ר ווטרס, אשר עוררו מהומה רבה ואמר לגיא לרר: "נהרגו 17 אלף תינוקות וילדים בעזה ואתה רוצה שהוא ידבר על התינוק היחיד שנחטף? בתמונה הכוללת הוא רואה את התמונה הרבה יותר מאשר כל הישראלים, וכואב לו על מה שהוא רואה הרבה יותר מאשר רוב הישראלים, ועל כך ההערכה שלי אליו".
בסט הצילומים של מותג האופנה "מיינסטרים", סיפר גיא איתן, כוכב תוכנית הטלוויזיה "האח הגדול", על הדרך הייחודית שבו הוא הביע את התנגדותו לאמירותיו של העיתונאי גדעון לוי. 


(צילום: יח"צ מיינסטרים)
"ראיתי את הריאיון שלו בצינור, נתפסתי על המשפט כמו כולם, שהוא אמר שתינוק יהודי אחד לא שווה כמו 17,000 תינוקות עזתים. חבל שהוא אמר את זה, טועה ומטעה אז העליתי שלט", כך ציין גיא איתן. 
בהמשך הריאיון, התייחס כוכב הריאליטי להחלטה לשלם 37.5 אלף שקל על שלט החוצות הענק. "כל אחד והאמות מידה הכלכליות שלו. אני החלטתי שזה נכון לי לעשות את זה, זה יצר גם את מה שרציתי".
 
ההחלטה של איתן להציב שלט חוצות ענק באיילון עם הכיתוב כי "תינוק יהודי שווה יותר" עורר את זעמה של הזמרת ואלרי חמאתי וכוכב "האח הגדול", קאזם. בעקבות כך, אמר גיא איתן: "כבודם במקומם מונח, מותר להם להביע איזה עמדה שהם רוצים. אני חושב שהם פחות נפגעו, הם יותר רצו לייצר איזה כותרת מסוימת. אבל אם באמת שואלים אותי למה התכוונתי, התכוונתי לתינוק יהודי מול תינוק עזתי שעל זה מתחילת הדרך היה הדיון. לא התכוונתי לערביי ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה