תרבות ופנאי

שופט הכוכב הבא לאירוויזיון חתם על הסכם גירושים: "איש איש פנה לדרכו"

לאחר שאסף אמדורסקי ורעייתו ג'וזפין הודיעו על סיום הקשר ביניהם לאחר עשור, אתמול אושר ונחתם ההסכם ביניהם. הגרושה הטרייה לא הגיעה לדיון משום ששהתה בברלין, ואילו אמדורסקי הגיע בלוויית עורך דינו: "הצדדים סיימו יפה ובאלגנטיות"
מערכת ice |  3
אסף אמדורסקי (צילום קשת 12)
המוזיקאי ושופט "הכוכב הבא לאירוויזיון" אסף אמדורסקי ורעייתו בעשר השנים האחרונות הדר ג'וזפין ג'יבוטרו הודיעו לאחרונה על סיום היחסים לאחר עשר שנות זוגיות פוטוגנית ופורחת במיוחד. אתמול (חמישי) נודע כי אושר ונחתם הסכם הגירושים ביניהם, כאשר אמדורסקי לווה בפרקליט מאיר בר מוחא. 
ג'וזפין, מצדה, לא הגיעה לדיון משום ששהתה בברלין. לפי הדיווח של ליאורה גולדנברג שטרן ב-TMI, הפרידה בין השניים שהדהימה את התעשייה, למרות הכל נעשתה ברוח טובה. "אני רואה לעצמי חובה לבקש ממך כי לציין כי הצדדים סיימו יפה ובאלגנטיות", אמר בר מוחא. "ללא מחלוקות, איש איש פנה לדרכו. כהרגלי, פרטים על ההסכם איני מוסר בשל חיסיון". 
סטורי אחד שהעלה אמדורסקי לחשבון האינסטגרם שלו בטעות, הסגיר אותו, ועד שהוא מחק אותו - זה כבר היה מאוחר מדי. בסטורי המדובר אמדורסקי העלה בטעות התכתבות עם גרושתו, בה הוא כותב לה תחילה: "אם יש לך מישהו שטס אלייך לברלין ויכול לקחת איתו את הדייסון - אארוז לך עם כל החלפים. אם לא - קני אחד חדש בליגה הגבוה שהגעת".
ג'וזפין השיבה לו: "זה באמת טקסט יפה ממש. באמת בלי ציניות. אבל זה לא יכול להיכנס בתוך הסכום הזה". בהודעה הבאה היא כתבה: "זה עולה כמעט חצי מהסכום שאתה מבקש ממני לרכוש איתו ציוד".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תכלס לא מבין למה אנשים ללא ערכים מתחתנים (ל"ת)
    משה 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כמה הוא הולך לתת אף פעם לא היה ברור לי איך מפורסם נשוי (ל"ת)
    רק;1 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    המינימום הייתה מגיעה לכבד את המעמד (ל"ת)
    כל הכבוד לאמדורסקי 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור