ויראלי

גרושתו של אסף אמדורסקי מתחננת אליו: "בוא נסגור על 100 אלף שקל"

הזמר ושופט "הכוכב הבא" אסף אמדורסקי, התגרש לאחרונה מהדר ג'וזפין, ולא הרבה לדבר על הפרידה הזאת. אלא שסטורי אחד שהעלה בטעות לחשבון האיסנטגרם שלו, אותו מחק אחרי זמן קצר, חשף את הסכסוך הכספי בין השניים: "אני מתחננת בוא נשאיר את זה נקי ויפה והוגן"
מערכת ice |  2
אסף אמדורסקי (צילום רדיוס 100FM)
אסף אמדורסקי, הזמר האהוב ושופט "הכוכב הבא", התגרש לאחרונה מאשתו לשעבר, הדר ג'וזפין, אחרי 10 שנות זוגיות מאז, אמדורסקי כמעט ולא דיבר על הגירושים מג'וזפין, אך סטורי אחד שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו בטעות, הסגיר אותו, ועד שהוא מחק אותו - זה כבר היה מאוחר מדי.
בסטורי המדובר אמדורסקי העלה בטעות התכתבות עם גרושתו, בה הוא כותב לה תחילה: "אם יש לך מישהו שטס אלייך לברלין ויכול לקחת איתו את הדייסון - אארוז לך עם כל החלפים. אם לא - קני אחד חדש בליגה הגבוה שהגעת".
ג'וזפין השיבה לו: "זה באמת טקסט יפה ממש. באמת בלי ציניות. אבל זה לא יכול להיכנס בתוך הסכום הזה". בהודעה הבאה היא כתבה: "זה עולה כמעט חצי מהסכום שאתה מבקש ממני לרכוש איתו ציוד".
בהודעה האחרונה היא כתבה: "אסף, בוא נוריד ממני את הלחץ הזה בבקשה. בוא נסיים את זה יפה. בוא נסגור על 100,000 שקל ותאפשר לי בזמני לקנות מה שיתאים לי לנכון לדירה ולא תחת מכבש".
עוד הוסיפה ואמרה: "אני רוצה לבחור את הדייסון שישמח אותי במחיר הכי טוב, ולמצוא את שולחן האוכל שיהיה לי דומה למה שיש לי בארץ ולעשות את הרכישה הזאת באהבה כמו שעשיתי כשרכשתי לנו באהבה ובקפידה בארץ. אני לא רוצה לקנות סתם דברים בסכום שלא יאפשר לי באמת ובלחץ לא הגיוני. בבקשה בוא נשאיר את זה נקי ויפה והוגן, אני מתחננת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קרקר נגד קרקר
    משה 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תן לה את הדייסון.וקח אתה את הכבל מאריך.זה הוגן.
    סגור
  • 1.
    את מי זה מעניין? (ל"ת)
    דנה 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור