תרבות ופנאי

אורן להב משתף בכאב: "אמרו לי לשים חזייה, השפילו אותי"

כוכב הרשת שיתף כי הוא התמודד במהלך השנים עם דימוי גוף בעייתי, והוא נאלץ להתמודד עם קריאות מעליבות במיוחד. כעת הוא חושף כי הוא סוף סוף שלם עם עצמו, וכותב: "אל תתביישו בעצמכם, בגוף ובמשקל שלכם. לא דמיינתי שלעולם אהיה שלם עם עצמי"
מערכת ice |  1
אורן להב (צילום מתוך אינסטגרם)
כוכב הרשת אורן להב, שעוסק כמשפיען רשת, פרסם פוסט אישי במיוחד בחשבון האינסטגרם שלו, ובו חשף את ההתמודדות עם הדימוי העצמי שלו במהלך השנים האחרונות. לקראת הקיץ, להב העלה תמונה שלו ללא חולצה וכתב על גופו קריאות אותן ספג בעבר, אך הסביר כי כעת הגיע סוף סוף למקום בו הוא שלם עם עצמו. 
"בתור ילד מלא היו צוחקים עליי ברחוב, בעיקר בים ובבריכה. כל התגובות שהייתי מקבל נחרטו לי בנשמה, לעולם לא הייתי מדמיין להסתכל במראה עם בגד-ים כמו כל אדם רגיל ולהיות שלם עם עצמי". עוד הוא סיפר כי במהלך השנה האחרונה הוא עבר תהליך עם עצמו במהלכו "קיבל ביטחון" ו"פיתח עור של פיל", אך עד אז – ספג תגובות מילוליות ופיזיות עקב המשקל שלו.
"קראו לי שמן, דוב, תשים חזייה. ירקו עליי והשפילו אותי", פירט. "תהיו טובים, אם ילד מלא יותר או פחות זה לא סיבה לפגוע בו, תהיו טובים. אל תתביישו בעצמכם, בגוף ובמשקל שלכם. לא דמיינתי שלעולם אני אהיה שלם עם עצמי. סוף סוף זה קורה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי השפיל אותך (ל"ת)
    תגיד לנו 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור