טלוויזיה

דרמה באח הגדול: הדיירות נכנסו להתקלח ביחד וזה העונש שחטפו

המקלחת המשותפת של הדר שירי ואמילי קופר הייתה אולי פעולת הסחה לניסיון להעביר מסר או לתאם מהלך לכאורה. האח הגדול דרש מהשתיים ברמקולים של הבית: "אמילי והדר אתן מקבלות קנס, נא לצאת החוצה עכשיו!"
מערכת ice |  4
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
דרמה ענקית באח הגדול. הדיירות הדר שירי ואמילי קופר נכנסו יחד למקלחת משותפת, זאת במהלך שנראה מאוד מוזר, למי שצפה בכך בערוץ 26 וגם להפקת האח הגדול ועל כן הן ננזפו ונקנסו על ידי האח הגדול באופן מיידי.
על פי הפרסום בישראל היום של ערן סויסה, המקלחת המשותפת, הייתה אולי פעולת הסחה לניסיון להעביר מסר או לתאם מהלך לכאורה. האח הגדול דרש מהשתיים ברמקולים של הבית: "אמילי והדר אתן מקבלות קנס, נא לצאת החוצה עכשיו!".

היה עוד אירוע מוזר בפרק אמש, כאשר לירון טנג'י, בת 31 מאשקלון נכנסה לבית האח הגדול יחד עם אימה, אורית. נראה שהקהל פחות התחבר ללירון, לדרך שבה ההיא מתנהגת ולהתנהלותה בבית ואמש (שני) היא הודחה לאחר 16 ימים בבית. דיירי הבית היו המומים מההדחה, עד למצב שחלק מהדיירים בבית אפילו לא האמינו שזו הייתה התוצאה ואף טענו כי מדובר בהדחה פיקטיבית.
לאחר שיצאה מהבית, בעודה יורדת במדרגות בליוויים של המנחים גיא זוארץ ולירון ויצמן, טנג'י סיפקה נפילה במדרגות שהפכה לויראלית במהרה. לאחר פרסום הסרטון, ישר התראיינה טנג'י והגיבה על המקרה: "וואי, לקחתי את זה כבדיחה, אני לא אבכה על מר גורלי עכשיו שנפלתי, הכל בסדר לוקחת את זה באהבה גדולה. מי שרוצה לצחוק שיצחק, אני בן אדם שצוחק על עצמי, אז אין לי בעיה עם זה, באהבה גדולה".
 
@reshet13tv 😂😂😂 #האחהגדול #האחהגדול2024 @liron_tangi ♬ original sound - רשת 13
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גבר ואישה זה בסדר כן?
    הדר 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם זה היה גבר ואישה לא הייתם עושים רעש גועל נפש!
    סגור
  • 3.
    זילות של תוכניות
    לא משנה 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל התוכנית הזאת .שנקראת האח הגדול היא זבל גדול.לא אח ולא נעלים.אוספים אנשי מקצוות הקשת הרחבה במדינה.סוגרים אותם בבית.ומשסים כותם זה בזה.ואם לא זה אזכל מיני סצנות תועבה.ואיכסים.מכאן הדרך ל"ידוענים כמה רוחנית ורגשית התמונה שמצטיירת.זה מה שחסר לנו בימים טרופים כאלו ? להוציא את כל הביץ מאנשים שלרו נבחרים במכוון לתוכנית.חבל מאוד .בתחילת דרכה של הטלויזיה היו תוכניות עם מוסר השכל אינטליגנטיות .ובעיקר מנחים מהשורה הראשונה.ומה היום.כל. "בוגר" האח הגדול ועוד תוכניות דומות הופך למגיש.המביש הזה כמו מלצר בעיני.תתעשתו אתם שם.
    סגור
  • 2.
    על האח הגדול להתנצל בפני הדיירות ,איפה כל כבודה בת מלך
    א. קליין 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    דיירות יקרות שימו לב : א. אני מבין את הדאגה שלכם שאתם רוצים להתרחץ ביחד והאח הגדול נזף בכם ב. יש פסוק מעניין שאומר לגביכם כל כבודה בת מלך פנימה על האח הגדול שנזף בדיירות וצעק ברמקולים להתנצל בזה הרגע בלי חכמות ולשים את המפתחות על השולחן ולהתפטר ! איפה כל כבודה בת מלך פנימה אה הלך לאיבוד תתבייש לך האח הגדול חצוף מחוצף בושה וחרפה תתנצל בזה הרגע הבנת ! לא שכחתי מה היה בשנת 18 לפני שהכרתי את מגי טביבי המסורה והיקרה שלי לקחים לא למדת גם כיבוד אם לא מעניין אותך חצוף מחוצף ! על האח הגדול להתנצל בפני הדיירות והדיירים ולהודיע למנחה ליאור וייצמן וגיא זוראץ על התפטרות ! לעולם אסור לצעוק על דיירים ודיירות ובעיקר אסור להדיח בת ואם עברת איסור חמור מדאורייתא בתורה כתוב שצריך לכבד את האימא ואבא זה חלק מעשרת הדברות ! וגם כל כבודה בת מלך פנימה זה פסוק מחייב !שצריך לכבד את כל הדיירות ללא יוצא מן הכלל ! תתנצל בפני הדיירות מה טוב ומה נעים, לא תתנצל יתבעו אותך על הוצאת שם רע בהליכים משפטיים בבית המשפט ! לא כדי לך להסתבך עם הדיירות תתנצל !
    סגור
  • 1.
    מה השטויות האלה? לא מספיק בודדו אותן מסביבתן
    עמית 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עכשיו גם קונסים אותן? ניסוי אכזרי בבני אדם.
    סגור