תרבות ופנאי

זוכת האח הגדול חוטפת - ומשיבה אש: "זה יפתח הפרעות אכילה"

יובל מעתוק חטפה ביקורת מצד גולשים בנוגע למשקלה, לאחר שהעלתה סרטון בו היא רוקדת לחשבון הטיקטוק שלה. בתגובה, הכוכבת החליטה לענות לכל אותן התגובות ואף הפצירה בעוקביה: "תפסיקו להיות עם יד קלה על המקלדת"
מערכת ice | 
יובל מעתוק (צילום אור גפן)
זוכת האח הגדול יובל מעתוק, שנוהגת להעביר ביקורת ברשתות החברתיות, העלתה אתמול (שלישי) סרטון קצר לחשבון הטיקטוק שלה ובו היא רוקדת לצלילי שירו החדש של איתי לוי "מערב ראשון". אלא שהיא כלל לא ציפתה לקבל על הסרטון כמה תגובות פוגעות במיוחד, שבחרו להתרכז דווקא במראה החיצוני שלה. "מה זה, איך היא השמינה, אכלה את המיליון", נכתב.
בתגובות אחרות נכתב על ידי הגולשים: "יובל מעתוק בהיריון", "זה מה שקורה שיש לך מיליון בבנק, אתה עולה במשקל". היום (רביעי), הכוכבת העלתה סרטון חדש ובו התייחסה לכל אותן טענות בשל הרגישות שבנושא. "פשוט עליתי במשקל, וכיף לי וטוב לי ואני מעריכה את עצמי ואוהבת את עצמי ככה", פתחה את דבריה.
"לפני האח הגדול היו לי פסים בבטן וקוביות מתחת לטבור. והיום? נכון, עליתי במשקל. אבל אני שמחה ואוהבת את איך שאני נראית, אני שלמה עם עצמי". לסיכום פנתה לגולשים והפצירה בהם: "תפסיקו להיות עם יד קלה על המקלדת". לדבריה של יוצאת הריאליטי, למרות שהיא עצמה יודעת איך להתמודד עם הביקורת - הדבר עשוי לפתח הפרעות אכילה אצל בנות במצב דומה לשלה.
 
@yuvalmatook

כשאני מסתכלת במראה אני שלמה עם עצמי, אבל יש כאלו שלא.. תחשבו פעמיים לפני שאתם מעירים למישהי או למישהו על המשקל..

♬ צליל מקורי - יובל מעתוק
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה