תרבות ופנאי

רותם סלע חוגגת יום מאושר: "איזה גבר נאה, איזה סקס אפיל"

סלע שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה תמונות יחד עם אחד החברים הטובים והפרטנר לעבודה, אסי עזר, וכתבה: "מזל טוב אהבה שלי, חצי שני שלי, אח שלי, נשמה יפה וטובה. אמן תהיה בריא ומאושר"
מערכת ice |  1
רותם סלע (צילום אינסטגרם/ רותם סלע)
הדוגמנית רותם סלע מרבה לשתף בחייה בחשבון האינסטגרם שלה, ואתמול (שני), עשתה זאת שוב כאשר ציינה יום מאושר במיוחד. אסי עזר, אחד החברים הטובים ביותר שלה והפרטנר שלה לעבודה, חגג יום הולדת. סלע העלתה תמונות משותפות שלהם, וכתבה: "מזל טוב אהבה שלי, חצי שני שלי, אח שלי, בעל שלי, נשמה יפה וטובה".
עוד הוסיפה: "איזה גבר נאה, איזה ביטחון, איזה מבטח, איזה סקס אפיל, איזה באדי. אני נטרפת פה". לסיכום כתבה: "יש לי עוד כל כך הרבה תמונות שלך אבל בחרתי לסיים עם זו שבה אתה לובש חצאית שלי ככה סתם בשביל הכיף. איי לאב יו אסי שלי, אמן תהיה בריא ומאושר.
נזכיר כי רק לאחרונה שמו של עזר עלה לאחר שהביא ילד נוסף בהליך בפונדקאות יחד עם בן זוגו אלברט אסקולה. על כך הוא כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "עלינו על טיסה ארבעה ונחזור לישראל חמישה. טסנו לכאן נרגשים ונחזור הביתה נרגשים פי כמה וכמה. מעבר ללידה – שהייתה חוויה מטורפת, הדבר הכי יפה שחוויתי בשהות שלי היה להיזכר שוב ושוב שישראלים הם באמת משפחה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רותם
    מלי 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מענינת וחלולה
    סגור