תרבות ופנאי

יוסף חדאד חושף את פניו החבולות: "הורידו לי דם" | צפו

לפני שהספיק להרצות באוניברסיטת קולומביה, יוסף חדאד הותקף על ידי מפגינים פרו פלסטינים. יוסף חדאד: "במקום הרצאה הלכתי להגיש תלונה במשטרה. אולי הורידו לי דם, אבל הם לא יעצרו אותי לעולם"
מערכת ice |  2
יוסף חדאד (צילום יוטיוב/ יוסף חדאד)
יוסף חדאד, פעיל ההסברה ומנכ"ל עמותת "ערבים זה לזה", הותקף לאחרונה על ידי מפגינים פרו פלסטינים. חדאד, שרגיל לקבל לא מעט הודעות נאצה ואיומים על חייו, סיפר ברשת החברתית "אינסטגרם" על הרגע בו נתקל עם מפגינים פרו פלסטינים שתומכים בארגון הטרור חמאס. 
לצד סרטון בו נראה חדאד מתעמת עם אותם מפגינים, כתב ברשת החברתית: "הותקפתי פיזית על ידי מפגינים תומכי טרור לפני הרצאה שלי באוניברסיטת קולומביה". חדאד סיפר לעוקביו ברשת החברתית "אינסטגרם" כי תוכניותיו השתנו ובמקום להרצות באוניברסיטת קולומביה הוא הגיע לתחנת משטרה: "במקום הרצאה הלכתי להגיש תלונה במשטרה. אולי הורידו לי דם, אבל הם לא יעצרו אותי לעולם". 
בסרטון שאותו שיתף חדאד בחשבון האינסטגרם שלו, אחד המפגינים הפרו פלסטינים החזיק דגל ישראל קרוע אשר הצבוע באדום ומדמה דם. "אתם תומכי טרור, זה מה שאתם, תומכי טרור", קרא לעברם חדאד. המפגין שהחזיק את דגל ישראל הקרוע, לא נרתע מחדאד ואמר: "פאק צה"ל". בתגובה לדברים אלו, ענה חדאד: "פאק חמאס, אתם תומכי טרור". 
בהמשך הסרטון, חדאד המשיך להתעמת עם אותם המפגינים הפרו פלסטינים ואמר: "לכל אחד ואחד מכם אין מושג מה קורה. אי לי הולך לשום מקום, אתם יכולים להגיד מה שאתם רוצים. אני לא הולך לשום מקום".
 



לאחר שעמד מול לא מעט מפגינים פרו פלסטינים באומץ והצהיר "אני אמשיך לחשוף את האמת על כולכם", חדאד כמעט נפל על הרצפה לאחר שאחד המפגינים דחף אותו בצורה ברוטלית מאוד. פעיל ההסברה לא ויתר והמשיך להתעמת עם אותו מפגין פרו פלסטיני אלים.



(צילום: yosephhaddad@)


לאחר אותו תיעוד דרמטי ומסעיר במיוחד, פנה חדאד לצופים והראה את פניו החבולות מאותה תקרית: "הרגע קיבלתי אגרוף בפנים. הם חושבים שאגרוף יכול לעצור אותי. לעולם לא". 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יוסף חאדאד
    ניס 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גבר אמיתי ללא עוררין ??????????
    סגור
  • 1.
    יוסף חדד
    JO 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אנחנו איתך, מול החלאות ישר כח , לא להרפות
    סגור