תרבות ופנאי

הפתעה בצמרת עולם התרבות: הכירו את מנכ"לית התיאטרון החדשה

קרן בובליל קריספין תכהן כמנכ"לית "תיאטרון הילדים הישראלי". התיאטרון מציג עולם שלם של תוכן לילדים הכולל רפרטואר מובחר של הצגות ילדים בעיבודים עכשוויים ומרתקים כדוגמת אלאדין ויסמין בכיכובם של מיכל הקטנה וטל מוסרי
מערכת ice | 
תרבות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
קרן בובליל קריספין מונתה הבוקר (חמישי) למנכ"לית התיאטרון הישראלי "תיאטרון הילדים הישראלי". "תיאטרון הילדים הישראלי" קיים מזה כשמונה שנים. התיאטרון מציג עולם שלם של תוכן לילדים הכולל רפרטואר מובחר של הצגות ילדים בעיבודים עכשוויים ומרתקים כדוגמת אלאדין ויסמין בכיכובם של מיכל הקטנה וטל מוסרי.
בנוסף, מתנות קטנות עם רמי קלינשטיין וענבלי, ספר הג'ונגל, שמוליקיפוד, הדבורה מאיה, תירס חם, אבא עושה בושות בכיכובו של עודד פז ועוד. השנה הפיק התיאטרון את "מברוכ", מחזמר למבוגרים  בכיכובן של זהבה בן, אילנית לוי, שפיטה, עדי הימלבלוי ועוד. היקף פעילות התיאטרון מגיע למחזור של כ-24 מיליון שקל בשנה ותקציב הפרסום שלו עומד על כשלושה מיליון.
 
כעת מונתה קרן בובליל קריספין, ששימשה בחמש שנים האחרונות סמנכ"לית ומפיקה ראשית של התיאטרון לתפקיד המנכ"לית. בובליל קריספין תחליף את אסי סתיו, שמתפנה לפתח את משרד הכרטיסים "שוברי קופות" עם אלעד מגן יוסף. התיאטרון עתיד להפיק בשנה הקרובה מגוון הצגות ומחזות זמר לילדים וגם שתי הפקות מקור למבוגרים.

קרן בובליל קריספין (צילום: באדיבות המצולמת)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה